// جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷

گسترش شرکت سازنده بازی Dead By Daylight با استودیو جدید

شرکت Behaviour Interactive، سازنده و ناشر بازی چندنفره Dead by Daylight یک استودیو جدید در شهرستان کورن‌وال کشور انگلیس تأسیس کرد.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که شرکت Behaviour Interactive یک استودیو بازی‌سازی جدید را در شهر تررو شهرستان کورن‌وال انگلستان افتتاح می‌کند. این استودیو با نام رسمی Behaviour UK – South فعالیت خواهد کرد. برخی از اعضای سابق استودیو AntiMatter Games به استودیو Behaviour UK – South پیوسته‌اند. چرا که شرکت مادر استودیو AntiMatter Games با مشکلات جدی مواجه شد.

یکی از اعضای ارشد شرکت Behaviour Interactive در رابطه با افتتاحیه استودیو جدید در کورن‌وال گفت: «ما می‌خواهیم از صنعت [ویدیوگیم] بریتانیا پشتیبانی کنیم. از ماه فوریه به این‌جا آمده‌ایم. می‌خواهیم این‌جا رشد کنیم؛ با کمک گرفتن از تاریخ غنی موجود در بریتانیا. من به انگلستان به چشم یکی از کشورهای پایه‌گذار صنعت بازی‌های ویدیویی نگاه می‌کنم.

حالا همه‌ی ما رشد کرده‌ایم و یک صنعت واقعی داریم. منطقی است که به همکاری با کشورهای دیگر بپردازیم؛ به همکاری با افراد بااستعداد از هر نقطه‌ای از دنیا.

بریتانیا واقعا یک مرکز توسعه معرکه است. ما در مونترآل و تورنتو از اکوسیستم [کاری] مستعدی بهره می‌بریم و همین‌طور یک دفتر در سیاتل داریم. چرا به نقاط دیگر دنیا گسترش پیدا نکنیم؟ چرا به مکان‌هایی نرویم که آن‌ها هم پر از جاه‌طلبی و استعدادهای درخشان هستند؟ همین بود که ما را جذب بریتانیا کرد».

شرکت کانادایی Behaviour Interactive، سازنده و ناشر بازی دد بای دیلایت

بیشتر از ۳۰ سال از تأسیس شرکت کانادایی Behaviour Interactive می‌گذرد و اکنون این شرکت بیشتر از ۱۰۰۰ کارمند دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده