نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲

نقش‌آفرینی بازیگر لیدی دیمیترسک از Resident Evil Village در بازی Baldur’s Gate 3

مگی رابرتسون، بازیگر لیدی دیمیترسک از Resident Evil Village نقش یکی از کاراکترهای منفی بازی Baldur's Gate 3 را ایفا می‌کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که مگی رابرتسون از ایفای نقش Orin the Red در بازی Baldur’s Gate 3 خبر داده است. بی‌تردید طرفدارها این هنرپیشه را به‌خاطر ایفای نقش لیدی دیمیترسک، یکی از کاراکترهای منفی بازی Resident Evil Village به یاد می‌آورند. بنابر گزارش رسانه یوروگیمر، Orin the Red یک شخصیت شرور تغییر‌شکل‌دهنده خواهد بود که در طول بازی بالدرز گیت ۳ برای آزمایش بازیکن‌ها ظاهر می‌شود.

مگی رابرتسون در بازی پرستاره Baldur’s Gate 3 به بازیگرانی نظیر جی.کی. سیمونز و جیسون آیزکس ملحق خواهد شد. استودیو Larian اخیرا جزئیات جدیدی از بازی بالدرز گیت ۳ را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این توسعه‌دهنده توضیح داد که گیمرها برای تجربه معمولی بازی به زمانی بین ۷۵ تا ۱۰۰ ساعت نیاز خواهند داشت. این بازی ۴ برابر گسترده‌تر از بازی Divinity: Original Sin 2 است و ۱۷۰ ساعت سینماتیک دارد.

استودیو لاریان در جریان شوکیس هفته جاری با پخش یک تیزر تازه جزئیات بیشتری را از ویژگی‌های بازی Baldur's Gate 3 در اختیار طرفدارها قرار داد. بازیکن‌ها درکنار موارد دیگر به یک نوار لغزنده بلوغ برای تعیین سن کاراکتر دسترسی خواهند داشت و کاراکترهای Tiefling می‌توانند شاخ‌های خود را با رنگ‌های متفاوت شخصی‌سازی کنند. این توسعه‌دهنده توضیحاتی را نیز درباره حجم سرسام‌آور کلاس‌ها، زیرکلاس‌ها و نژادهای بازی ارائه کرد.

نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate III اخیرا با تأخیر مواجه شد و اکنون به‌جای ۹ شهریور (۳۱ اوت) در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به تجربه بازی بالدرز گیت ۳ بپردازید، می‌توانید به‌سراغ نسخه کامپیوتر بروید که ۴ هفته زودتر از زمان عرضه قبلی روانه بازار می‌شود و بازیکن‌ها می‌توانند در تاریخ ۱۲ مرداد (۳ اوت) به تجربه آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده