نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۸

احتمال شروع صدابرداری و موشن کپچر The Last of Us Part 3 در سال جاری

یکی از فاش کنندگان شناخته شده‌ی اطلاعات ناتی داگ مجدداً ادعا کرده که بازی تک نفره بعدی این استودیو، بازی The Last of Us 3 خواهد بود.

اطلاعات زیادی از بازی تک‌نفره بعدی استودیو ناتی داگ در دسترس نیست، اما جای تعجبی ندارد که باتوجه‌به محبوبیت آی‌پی The Last of Us و به‌خصوص اقتباس تلویزیونی آن، قسمت سوم این مجموعه در دست ساخت باشد. این همان ادعایی است که مجدداً توسط ViewerAnon، افشاگر شناخته شده‌ی بازی‌های این استودیو مطرح شده است. اولین‌بار در ماه دسامبر سال گذشته بود که همین منبع اعلام کرد پروژه بعدی ناتی داگ، The Last of Us Part 3 خواهد بود. حالا یک بار دیگر در توییتر این ادعا را تکرار کرده است.

این افشاگر اطلاعات در توضیحات توییت جدید خود اظهار داشته که باتوجه‌به قرار داشتن بازی بعدی مجموعه‌ی Last of Us در مراحل اولیه‌ی فرایند ساخت، نمی‌توان با قطعیت گفت که جزئیات فاش شده از داستان این بازی به محصول نهایی Last of Us Part 3 تعلق دارد یا خیر؛ اما چیزی که مسلم است، جریان داشتن روند توسعه‌ی این بازی در استودیوی ناتی داگ است.

اطلاعات فاش شده‌ای که ViewerAnon به آن‌ها اشاره دارد، نشان می‌دهند که ناتی داگ به‌دنبال استخدام بازیگرانی جهت نقش آفرینی ۵ شخصیت مختلف بازی است که بخش‌های مهمی از داستان را تشکیل می‌دهند. ظاهراً این ۵ کاراکتر لوکاس، میسون، وال، ازرا و گریسی نام دارند که گروهی از «لاشخورها» را تشکیل می‌دهند که درکنار هم در یک خانه ویکتوریایی که در شهر ناشناخته‌ای قرار گرفته، سعی در زنده ماندن دارند. اینکه داستان این کاراکترها چطور قرار است با ماجرای الی گره بخورد، هنوز مشخص نیست.

پوستر غیر رسمی The Last of Us Part 3

همچنین معلوم نیست که شاهد بازگشت شخصیت‌های ابی یا لو خواهیم بود یا نه. ViewerAnon در ادامه ادعا کرد که امسال بخش قابل توجهی از فیلم‌برداری موشن کپچر بازی انجام می‌شود و فرایند صدابرداری آن نیز برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده است. البته که با مقیاس این بازی، این فرایند می‌تواند طولانی‌تر شود و در بخش زیادی از روند ساخت بازی ادامه پیدا کند.

ViewerAnon همچنین گفته که یکی از جزئیات داستانی بازی که قطعاً حقیقت دارد، این است که الی در The Last of Us Part 3 نیز نقشی به اهمیت قسمت دوم این مجموعه خواهد داشت. البته باتوجه‌به اینکه این مجموعه قبلاً نشان داده که قهرمانان بازی چه کسانی هستند و چقدر نقش برجسته‌ای در پیشبرد داستان بازی خواهند داشت، می‌توان این ادعا را بدیهی تلقی کرد.

ناتی داگ مطابق انتظار به‌صورت رسمی هیچ جزئیاتی درباره احتمال ساخت The Last of Us Part 3 را تأیید نکرده و تنها یک سال پیش اعلام کرد که این تیم جدیدترین پروژه تک نفره بزرگ خود را تحت هدایت نیل دراکمن را آغاز کرده است. خود دراکمن نیز گفته بود که این استودیو تمایل دارد به سمت The Last of Us برگشته و داستان‌های بیشتری از آن را بازگو کند. همچنین داستان The Last of Us 3 مدتی است که آماده شده و تنها فرایند اصلی ساخت بازی باقی مانده است.

البته یکی دیگر از پروژه‌هایی که مدتی است از این مجموعه در دست ساخت بوده، پروژه مستقل و چندنفره The Last of Us است که بنابر گزارش‌های منتشر شده، این پروژه بعد از ارزیابی مجدد سونی با کاهش مقیاس مواجه شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده