// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵

زمان شروع سیزن اول Diablo 4 و جزئیات بتل پس بازی مشخص شد

به‌تازگی شرکت بلیزارد درباره سیزن‌ها، بتل پس و دیگر موارد بازی Diablo 4 صحبت کرده است.

در جدیدترین لایواستریم شرکت بلیزارد، تیم توسعه‌دهنده بازی Diablo 4 درباره سیزن‌ها و بتل پس این بازی جزئیاتی را ارائه کرده است. اعلام شد سیزن ۱ بازی در بازه میانه تا آخر ژوئیه (۲۴ تیر تا ۹ مرداد) عرضه خواهد شد و شامل ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، چند کوئست جدید با چهره‌های تازه و آشنا به همراه بهبودهای گیم‌پلی خواهد بود.

سیزن‌ها مفاهیم و ایده‌های تازه به جهان Sanctuary معرفی می‌کنند. همزمان لحظات شادابی هم وجود خواهند داشت؛ موردی که ارزش انتظار دارد و می‌توان با دوستان و دیگر اعضای جامعه دیابلو از آن‌ها لذت برد. چون این چپتر بعدی است، بازیکنان ابتدا باید کمپین بازی را تکمیل کنند تا در آن مشارکت کنند.

در هر سیزن بازیکنان باید برای هر چپتر، اهدافی را تکمیل کنند که جوایزی مثل مواد موردنیاز برای کرفت، Favor و Legendary Aspects به آن‌ها جایزه داده خواهد شد. Favor باعث لول آپ شدن سیزن پس می‌شود و می‌توان آن را از کوئست‌ها، ایونت‌ها و کشتن دشمنان هم به‌دست آورد.

بتل پس هر فصل شامل ۹۰ سطح جایزه می‌شود که ۲۷ سطح رایگان دارد و شامل برخی موارد تزئینی و Smoldering Ashes برای خرج کردن در Season Blessings است. این موارد شامل پاداش‌هایی به گلد، Obol و ایکس‌پی به‌دست آمده می‌شود و می‌توان بیش‌از یک Blessing فعال داشت.

یک نمونه لباس در بازی Diablo 4

اما این موارد تنها در جریان سیزن در دسترس هستند و باید سطح لول موردنیاز را داشته باشید تا به Smoldering Ashes دست پیدا کنید. پس با خرید Tier Skip به یک مزیت از حیث گیم‌پلی نمی‌رسید. ۶۳ سطح پرمیموم هم وجود دارند و برای رسیدن به آن‌ها باید بتل پس پرمیوم را خریداری کنید.

بتل پس پرمیموم ۱۰۰۰ پلاتینیوم یا ۹.۹۹ دلار قیمت دارد و بتل پس Accelerated هم شامل موارد یکسان اما با ۲۰ Tier Skip و ایموت Wings of the Creator Emote بوده که با قیمت ۲۸۰۰ پلاتینیوم یا ۲۴.۹۹ دلار قابل خرید است. پلاتینیوم در برخی سطح‌های پرمیموم وجود دارد، اما با پول واقعی هم قابل خرید است. دیگر کاربرد پلاتینیوم خرید اشیای تزئینی در فروشگاه است.

تمامی تزئینات بازی ظاهری هستند و هیچ قدرت اضافه‌ای به بازیکنان نمی‌دهند. بازی اصلی صدها سیستم تغییر شکل (Transmog)، اسلحه و اجزای زره دارد که شامل چندین مجموعه زره هم می‌شود و در زمان عرضه برای تمامی بازیکنان موجود است. با اینکه برخی موارد تزئینی مختص یک کلاس خاص هستند، اما در بتل پس برخی تزئینات هم وجود دارد که قابل به‌کار بردن برای همگی هستند.

شخصیت اصلی بازی دیابلو 4

لوازم تزئینی فروشگاه‌ها به‌صورت منظم تغییر می‌یابند و یک قابلیت خرید متقابل هم برای پلاتینیوم و آیتم‌ها میان پلتفرم‌ها برقرار است. در فروشگاه امکان پیش نمایش آیتم‌ها وجود دارد و براساس روش بازی و اولویت ظاهری شما، برخی لباس‌ها به شما پیشنهاد داده خواهند شد.

بازی Diablo 4 در روز ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه ارلی اکسس بازی ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) شروع شده است و یک بتای عمومی با نام Server Slam از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت (۱۲ تا ۱۴ می) اجرا خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده