نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴

احتمال ساخت بازی استراتژی جدید جنگ ستارگان توسط یک استودیو بزرگ

به گزارش VGC، یک بازی استراتژی و معرفی‌نشده از سری Star Wars توسط یک استودیوی مهم در دست تولید قرار دارد.

شرکت ریسپاون به‌تازگی بازی Star Wars Jedi: Survivor را منتشر کرد تا طرفداران مجموعه جنگ ستارگان بتوانند تا مدت‌ها از یک تجربه‌ی جدید لذت ببرند. بااین‌حال سری استاروارز بسیار گسترده است و هم‌اکنون تعدادی از توسعه‌دهندگان مختلف در سراسر دنیا، بازی‌های متعددی از آن را در دست تولید دارند. احتمال دارد یک پروژه‌ی جدید از سری Star Wars در حال توسعه باشد و هنوز هیچ جزئیاتی از آن نشنیده باشیم.

در همین راستا اخیرا اندی رابینسون از رسانه VGC در توییتر گزارش داد که یک بازی استراتژی ریل-تایم از سری جنگ ستارگان توسط یک استودیوی بزرگ در دست توسعه قرار دارد که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. رابینسون در مورد اینکه سازنده مورد نظر کدام استودیو است، توضیح بیشتری نداد. البته او تاکید کرد که طرفداران نیاز نیست مدت زمان زیادی برای رونمایی از این پروژه منتظر بمانند و احتمالا در آینده نه چندان دور معرفی خواهد شد.

باید توجه داشت که هم‌اکنون یک بازی استراتژی از سری Star Wars توسط استودیو Bit Reactor در دست توسعه قرار دارد. این استودیو که متشکل از سازندگان سابق سری XCOM است، برای ساخت پروژه جدید خود با شرکت ریسپاون همکاری می‌کند. با این وجود رابینسون تاکید کرد که پروژه مورد نظر او ارتباطی با این استودیو ندارد و یک بازی متفاوت است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده