نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱

اشاره‌ی غیرمستقیم به ساخت دنباله بازی Helldivers در تیزری بامزه

توسعه‌دهندگان استودیوی Arrowhead با انتشار تیزر جدیدی به‌طور غیرمستقیم به احتمال ساخت دنباله مورد انتظار بازی Helldivers اشاره کردند.

سال‌ها از انتشار Helldivers، بازی shoot-em-up استودیوی Arrowhead Game می‌گذرد و طرفداران از همان سال ۲۰۱۵ خواستار عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی هستند. حالا و با اشارات اخیر توسعه‌دهندگان این استودیو، به نظر می‌رسد که ساخت قسمت جدید این بازی کاملاً محتمل باشد.

مدیر رسانه‌ی استودیوی Arrowhead در پست جدید TikTok خود، یک روز کاری را قبل از هجوم طرفداران برای ساخت دنباله بازی Helldivers شروع می‌کند و جالب‌تر اینجا است که درست قبل از باز کردن مرورگر خود روی سیستم، می‌توان یک پوشه به نام «SECRET ARROWHEAD GAME PROJECT» یا پروژه مخفیانه Arrowhead را بالاتر از آن مشاهده کرد. این تیزر، علاوه‌بر اینکه نشان می‌دهد این استودیو روی یک پروژه جدید مشغول کار است، به طرز واضحی سعی در نشان دادن این دارد که این بازی همان Helldivers 2 است.

گیم پلی بازی Helldivers

نکته جالب توجه دیگر اینجا است که دنباله Helldivers در فهرست مشهور فاش شده از اسناد انویدیا نیز حضور داشت که بعدها بسیاری از بازی‌های معرفی نشده‌ی آن به واقعیت پیوستند. مثلاً همین امسال بازی‌های Kingdom Hearts IV و Dragon's Dogma 2 معرفی شدند که در این اطلاعات دیده شده بودند.

بازی Helldivers در زمان عرضه روی سیستم‌های پلی استیشن و پی سی با استقبال گرمی مواجه شده و طرفداران پرتعدادی پیدا کرد. نبود امکان انتخاب سطح دشواری بازی و عدم امکان غیرفعال‌سازی friendly-fire از ویژگی‌های خاص این بازی است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده