نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

احتمال انتشار بخش شخصی سازی Saints Row در قالب یک دموی رایگان

تام هندرسون گزارش داد که احتمالا بخش شخصی‌سازی ریبوت Saints Row قرار است به‌صورت یک دموی رایگان در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد Summer Games Fest، اطلاعات زیادی پیرامون بازی‌های ویدئویی در حال منتشر شدن است. در همین راستا به‌تازگی تام هندرسون اعلام کرد که استودیوی سازنده‌ی ریبوت Saints Row قصد دارد بخش شخصی‌سازی آن را به‌صورت یک دموی مستقل تحت عنوان Boss Factory در اختیار طرفداران سری قرار دهد.

هندرسون در وب‌سایت Exputer نوشته است که در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) امسال، استودیوی Volition یک نمایش مفصل از بخش‌ سفارشی‌سازی ریبوت Saints Row را منتشر خواهد کرد که در آن تمامی گزینه‌هایی که برای شخصی‌سازی شخصیت قابل بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد نشان داده خواهد شد. همچنین در همین تاریخ از دموی رایگان Boss Factory رونمایی خواهد شد تا در تاریخ نزدیکی منتشر شود.

احتمالا استودیوی Volition با انتشار این دمو قصد دارد بازیکنان را با بخش شخصی‌سازی ریبوت Saints Row آشنا کند و به آن‌ها این امکان را بدهد تا کاراکتر منحصر‌به‌فرد خود را خلق کنند. درنهایت این بازیکنان می‌توانند کنترل شخصیتی که خلق کرده‌اند را پس از انتشار بازی اصلی به‌دست گیرند. طبق گزارش‌ها، استودیوی Volition قصد دارد به بازیکنان امکان استفاده از شخصیتی را که خلق کرده‌اند روی پلتفرم‌های مختلف بدهد. 

کاراکترهای اصلی ریبوت Saints Row در پوستر این بازی

به‌گفته‌ی هندرسون، دموی Boss Factory به بازیکنان این امکان را می‌دهد که کدهایی را برای اشتراک‌گذاری شخصیت‌هایی که خلق کرده‌اند، تعریف کنند؛ بنابراین به‌طور مثال اگر بازیکنان شخصیت خود را روی پلتفرم پلی استیشن خلق کرده‌اند، می‌توانند آن را به نسخه‌ی پی سی بازی منتقل کنند. علاوه‌براین، علاقه‌مندان می‌توانند شخصیت‌هایی که ساخته‌اند را در بخش انجمن بازی Saints Row با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

در گزارش‌ها آمده است که استودیوی Volition بخش‌هایی به مانند Hall of Fame و Creator’s Corner را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در آن خلاقیت‌های خود را به نمایش گذارند. در صورتی که این گزارش‌ها واقعی باشند، احتمالا نشان‌دهنده‌ی این هستند که استودیوی Volition قصد دارد با انتشار ریبوت Saints Row بخش شخصی‌سازی این سری را به سطح جدیدی برساند.

بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ اوت) روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده