// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸

عرضه داک مخصوص استیم دک تأخیر خورد

شرکت ولو اعلام کرد عرضه‌ی داک مخصوص استیم دک (Steam Deck) با تأخیر مواجه شده است. علت این تأخیر کمبود قطعات و تعطیلی ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس عنوان شده است.

طی ۲ سال اخیر تهیه و توزیع همه‌ی سخت‌افزارها دچار مشکل شده است. در این بین استیم دک کمیاب‌تر از دیگر سخت‌افزارها است. حال به نظر می‌رسد که مشکل کمبود قطعات به وسایل جانبی نیز سرایت کرده است.

ولو سال گذشته اعلام کرده بود که اندکی پس از عرضه‌ی استیم دک، داک مخصوص به آن را نیز عرضه خواهد کرد. این داک قرار است امکان متصل کردن دستگاه به نمایشگرهای بزرگ‌تر را برای کاربران فراهم کند.

اکنون مدتی از عرضه‌ی استیم دک می‌گذرد، ولی خبری از داک آن نیست. ولو با انتشار بیانیه‌ای کمبود قطعات و مشکلاتی ناشی از همه‌گیری کووید را مقصر ماجرا دانست. آن‌ها قول دادند که از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را ببرند و کارایی داک استیم دک را بالاتر ببرند.

Steam Deck ولو از زاویه جلو در دست گیمر

چه زمان باید انتظار عرضه‌ی داک استیم دک را داشته باشیم؟ ولو چیزی اعلام نکرده است. ولی قول داد که به محض مشخص شدن برنامه‌ها و آماده شدن محصول اطلاع‌رسانی کند. همچنین جزئیات داک استیم دک نیز مشخص نشده است. ولی پیش‌بینی می‌شود که عملکرد مشابهی با داک نینتندو سوییچ داشته باشد. انتظار افزایش توان پردازشی استیم دک پس از اتصال به داک را نداشته باشید.

دوستان نظرتان درباره‌ی استیم دک چیست؟ به نظر شما با استقبال گسترده مواجه خواهد شد یا به مانند Steam Machine خیلی زود فراموش خواهد شد؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده