// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳

تجربه‌ی Elden Ring به لطف به‌روزرسانی جدید کمی آسان‌تر شد

به‌روزرسانی جدید بازی Elden Ring درجه‌ی سختی را متعادل‌تر کرد. مبارزه با دشمنانی همچون Godskin Duo و Valiant Gargoyles آسان‌تر شده است.

بازی Elden Ring به‌روزرسانی جدیدی دريافت کرده است. به موجب این به‌روزرسانی مبارزه با دشمنانی که به‌صورت گروهی حمله می‌کنند آسان‌تر شده است. بااین‌حال فرام سافتور در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

هفته‌ی گذشته یک یوتیوبر در خصوص تغییرات اخیر بازی Elden Ring صحبت‌های جالبی انجام داد. به نقل از این شخص، فرام سافتور به شکل چراغ خاموش درجه‌ی سختی بازی را اندکی متعادل‌تر کرده است. به‌طور مشخص مبارزه با دشمنانی که به‌صورت گروهی حمله می‌کنند، آسان‌تر شده است. دشمنانی از جمله Godskin Duo و Valiant Gargoyles. درواقع این دشمنان به مانند گذشته تهاجمی رفتار نمی‌کنند.

به نقل از این یوتیوبر، پس از عرضه‌ی به‌روزرسانی 1.04 بازی Elden Ring حملات دشمنانی که به‌صورت گروهی حمله می‌کنند، متعادل‌تر شده است. اگر چند دشمن در صحنه حضور داشته باشند، یکی از آن‌ها حمله خواهد کرد و دیگری عقب خواهد ایستاد. دیگر شاهد حمله‌ی گروهی دشمنان اصلی بازی نخواهید بود.

یکی از باس‌های بازی Elden Ring

تغییرات صورت گرفته تجربه‌ی بازی را برای بازی‌بازان با مهارت متوسط دلنشین‌تر خواهد کرد. اگر اخبار این بازی را دنبال کرده باشید، حتماً میزان سختی مبارزه با Godskin Duo و Valiant Gargoyles به گوش شما رسیده است. حال می‌توانید راحت‌تر این دشمنان را شکست دهید.

البته این به‌روزرسانی همه‌ی دشمنان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. به‌طور مشخص هیچ تغییری در شیوه‌ی مبارزه‌ی Erdtree Avatar Duo و Crucible Knights ایجاد نشده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ موافق آسان‌تر شدن بازی Elden Ring هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده