نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲

عدم وجود خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Forspoken

اسکوئر انیکس تأیید کرد که به جز محتوای پرمیوم قابل دانلود برای بازی Forspoken، هیچ برنامه‌ای برای افزودن خریدهای درون برنامه‌ای به این بازی ندارد.

هفته‌ی گذشته و بعد از اشاره‌ به خریدهای درون بازی در اطلاعات رده بندی سنی بازی Forspoken، شایعاتی در این خصوص مطرح شده بود که حالا به نظر می‌رسد توسط اسکوئر انیکس، ناشر این بازی تکذیب شده است. همان‌طور که گفته شد، اشاره به عبارت «in-game purchases» در گزارش ESRB باعث این گمانه زنی‌ها شده بود.

اسکوئر انیکس در صفحه‌ی ۴۳ شماره ۳۴۴ مجله‌ی گیم اینفورمر تأیید کرده که چنین ادعایی صحت ندارد. البته هنوز مشخص نیست که چرا اسکوئر انیکس به‌جای انتشار یک بیانیه رسمی، این موضوع را در یکی از صفحات یک مجله‌ی گیمینگ مطرح کرده است. اما احتمالاً منظور از خریدهای درون بازی در گزارش نهاد رده بندی سنی ESRB، همان محتوای نسخه Deluxe Edition بازی بوده که توسط اسکوئر انیکس تأیید شده است.

اطلاعات Forspoken در صفحه مجله گیم اینفورمر

Square Enix پیش از این، انتشار DLC پیش درآمد بازی Forspoken با نام In Tanta We Trust را در زمستان گذشته تأیید کرده بود، اما جزئیات بیشتری در این‌باره ارائه نکرده است.

بازی Forspoken در تاریخ ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) روی پی سی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. البته شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که بر این اساس گفته می‌شود ممکن است انتشار بازی Forspoken به سال ۲۰۲۳ موکول شود و در عوض Final Fantasy 16 در تعطیلات آخر سال به‌دست گیمرها برسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده