نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳

رزولوشن و نرخ فریم Sniper Elite 5 روی کنسول‌های نسل نهم

توسعه‌دهندگان استودیوی Rebellion جزئیات مربوط‌به رزولوشن و نرخ فریم اجرای بازی Sniper Elite 5 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس را منتشر کردند.

درحالی‌که به تاریخ عرضه بازی Sniper Elite 5 نزدیک می‌شویم، توسعه‌دهندگان استودیوی Rebellion جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای عرضه بین نسلی نسخه‌ی کنسولی این بازی ارائه می‌کنند. در همین راستا، وبسایت Half-Glass Gaming مصاحبه‌ی جدیدی را با سازندگان نسخه جدید اسنایپر الیت تدارک دیده و درباره سختی‌های راه آماده‌سازی Sniper Elite 5 برای پشتیبانی از کیفیت‌ها و نرخ فریم‌های مختلف در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان و پی سی صحبت کردند.

یکی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی در این‌باره می‌گوید: «فکر می‌کنم یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در مسیر ساخت این بازی با آن مواجه بودیم، انتشار بازی برای دو نسل از کنسول‌های بازی به‌همراه پی سی بود. همان‌طور که می‌دانید، تفاوت زیادی بین قدرت پردازش کنسول‌های نسل نهم و مدل‌های پایه‌ی PS4 و ایکس باکس وان وجود دارد در سال ۲۰۱۳ معرفی شدند.»

هدف قرار دادن هیتلر در بازی Sniper Elite 5

براساس توضیحات توسعه‌دهندگان Sniper Elite 5، کاربران باید در کنسول‌های نسل نهم و هشتمی خود، انتظار اجرای بازی با مشخصات زیر را داشته باشند:

Sniper Elite 5 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس:

  • نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه
  • حداکثر رزلوشن 4K

Sniper Elite 5 روی ایکس باکس سری اس:

  • نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه
  • رزولوشن 1440p

Sniper Elite 5 روی PS4 و ایکس باکس وان:

  • نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه
  • رزولوشن 1080p تا 1440p (بسته به اینکه از از مدل پایه PS4 و ایکس باکس وان یا PS4 Pro و Xbox One X استفاده می‌کنید)

Sniper Elite 5 که از روز انتشار روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد، بازیکن را به فرانسه در سال ۱۹۴۴ خواهد برد. شخصیت اصلی یکی از اعضای تیم تکاورهای ایالات متحده آمریکا است و کارل فیربرن نام دارد؛ مبارزی که باید در همکاری با نیروی مقاومت فرانسه، یک پروژه‌ی سری نازی‌ها را خنثی کند. افرادی که بازی Sniper Elite 5 را پیش‌خرید کنند، به مرحله‌ی Target Fuhrer: Wolf Mountain دسترسی خواهند داشت؛ مرحله‌ای که طی آن می‌توانید به مخفیگاه کوهستانی هیتلر نفوذ کنید و او را بکشید.

Sniper Elite 5 برای عرضه در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده