// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸

احتمال برگزاری رویداد جدید پلی استیشن در اواسط ماه خرداد

شایعه‌ی جدید مطرح‌شده در رابطه با پلی استیشن می‌گوید که شاید سونی رویداد جدید خود را در هفته‌ی نخست ماه ژوئن برگزار کند.

جف گراب، خبرنگار رسانه VentureBeat می‌گوید که از چند منبع شنیده است سونی در هفته‌ی نخست ماه ژوئن (اواسط خرداد) به برگزاری رویداد جدید خود می‌پردازد. او نمی‌تواند این شایعات را تایید کند، اما می‌گوید که افراد مختلفی موضوع را با وی مطرح کردند. بااین‌حال اکنون گزارش مورد بحث را ابدا نمی‌توانیم خبر رسمی بدانیم و مثل همیشه باید منتظر ارائه‌ی جدیدترین اخبار بازی از سوی خود شرکت باشیم.

از آن‌جایی که سونی طی دو سال اخیر رویدادهای خود را تنها چند روز مانده به برگزاری آن‌ها معرفی کرده است، پیش‌بینی زمان از راه رسیدن پلی استیشن شوکیس یا استیت آو پلی بعدی سخت به نظر می‌رسد. معمولا State of Playها حدود سه روز قبل از پخش معرفی می‌شوند و سونی پخش هر دو PlayStation Showcase اخیر را یک هفته قبل از ارائه‌ی آن‌ها تایید کرده است. در نتیجه اگر مثلا قرار به برگزاری یک شوکیس در حدود سه هفته‌ی دیگر باشد، سونی شاید دو هفته‌ی دیگر آن را معرفی کند.

بازی God of War Ragnarök استودیو سانتا مونیکا و بازی Final Fantasy 16 اسکوئر انیکس از انحصاری‌های شناخته‌شده‌ی پلی استیشن 5 هستند که می‌توانند در چنین رویدادی حضور داشته باشند. بالاخره حداقل هنوز گاد آو وار رگناروک به شکل رسمی ۲۰۲۲ را به‌عنوان سال انتشار می‌شناسد. هرچند این‌روزها کم‌وبیش تا زمانی‌که یک بازی عرضه نشده است، نمی‌توان به تأخیر نخوردن آن مطمئن بود. در آن سو نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده فاینال فانتزی 16 به‌تازگی تایید کرد که تریلر جدید بازی آماده‌ی پخش است.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده