نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵

شایعه: توسعه‌ی یک بازی هیلو دیگر به جز Halo Infinite توسط 343 اینداستریز

درحالی که استودیوی 343 اینداستریز هنوز برنامه‌های زیادی را برای بازی Halo Infinite در پیش دارد، ظاهراً بازی دیگری از مجموعه هیلو توسط این تیم در دست ساخت است.

توسعه‌دهندگان استودیوی 343 اینداستریز سخت مشغول توسعه‌ی محتوای پس از عرضه بازی Halo Infinite هستند. از فصل جدید بازی به نام Season 2: Lone Wolves گرفته تا اصلاحات و آپدیت‌های مستمر این بازی و بخش‌های جدیدی مانند Forge و کوآپ بخش داستانی که همین امسال به محتوای هیلو اینفینیت افزوده خواهد شد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که اعضای استودیوی 343 برنامه‌های بیشتری را در ارتباط با این مجموعه در دست ساخت دارد.

جز کوردن، خبرنگار صنعت بازی در جریان اپیزود جدید پادکست Xbox Two اظهار داشته که تقریباً مطمئن است که به جز هیلو اینفینیت، بازی Halo دیگری در 343 اینداستریز درحال توسعه است. کوردن درباره دیگر جزئیات این پروژه توضیح بیشتری نداده اما این اولین باری نیست که درباره این پروژه‌ی معرفی نشده اظهارنظر می‌کند. این درحالی است که آگهی استخدامی اعضای جدید این استودیو در سال‌های گذشته، بارها به یک بازی Halo دیگر اشاره داشتند.

البته جای تعجب نیست که 343 به‌عنوان استودیویی که تمام پروژه‌های مرتبط با بازی‌های Halo را تحت نظر دارد، بازی دیگری را از این مجموعه در دست ساخت داشته باشد. درواقع ماهیت خود این بازی است که می‌تواند برای طرفداران جالب توجه باشد. براساس توضیحات توسعه‌دهندگان استودیوی 343، بازی Halo Infinite قرار است طی یک دهه آینده، پلتفرم اصلی مجموعه بازی‌های هیلو باشد. بنابراین احتمال اینکه این بازی جدید یک اسپین‌آف باشد، زیاد است.

درحال حاضر مشخص نیست که اخبار رسمی مربوط‌به این پروژه کی و کجا منتشر خواهند شد. فعلاً تمرکز مایکروسافت و 343 اینداستریز روی بازی Halo Infinite و احتمالاً حالت بتل رویال آن متمرکز شده که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است. بنابراین احتمالاً زمان زیادی تا رونمایی از این پروژه احتمالی باقی مانده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده