نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷

آفرینش نمسیس توسط آمبرلا در طرح مفهومی جدید Resident Evil 3 Remake

شرکت کپکام تصویر مفهومی جدیدی از بازی Resident Evil 3 Remake منتشر کرد که نگاهی به آزمایشگاه آمبرلا و خلقت نمسیس دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام طرح مفهومی جدیدی از بازی Resident Evil 3 Remake را در توئیتر به اشتراک گذاشته است. این تصویر هنری آزمایشگاه آمبرلا و آفرینش نمسیس، موجودی شرور را نشان می‌دهد که در طول نسخه‌ی سوم جیل را تعقیب می‌کند. شما می‌توانید این تصویر مفهومی تازه را در ادامه مشاهده کنید.

طرح مفهومی تازه بازی Resident Evil 3 Remake

بازی Resident Evil 3 Remake در آوریل ۲۰۲۰ در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت. شرکت کپکام اخیرا نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس معرفی کرد. نسخه‌های نسل ۹ این سه بازی دارای بهبودهایی در زمینه‌ی بصری و فنی، نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از ویژگی ری تریسینگ، صدای سه‌بعدی و پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس کنسول PS5 است.

نسخه‌ی اصلی بازی Resident Evil 3: Nemesis که با نام Biohazard: Last Escape در ژاپن شناخته می‌شود، در سال ۱۹۹۹ در اختیار کاربران آمریکایی پلی استیشن 1 قرار گرفت و در سال ۲۰۰۰ در انگلستان عرضه شد. این بازی در ابتدا به‌عنوان یک پروژه‌ی جانبی با یک کاراکتر دیگر کارش را آغاز کرد، اما درنهایت شاهد انتخاب جیل ولنتاین به‌عنوان شخصیت اصلی آن بودیم تا پروژه به سومین نسخه از مجموعه بازی‌های پرطرفدار رزیدنت ایول تبدیل شود.

بازی Resident Evil 3 وقایع ۲۴ ساعت قبل و بعد از نسخه‌ی دوم مجموعه را پوشش می‌دهد. در این بازی جیل ولنتاین که توسط نمسیس تعقیب می‌شود، تلاش می‌کند تا راهی برای فرار از راکون سیتی آلوده به زامبی پیدا کند.

شرکت Capcom هنوز تاریخ انتشار نسخه‌های نسل ۹ سه بازی Resident Evil را اعلام نکرده است و تنها می‌دانیم که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی باید منتظر تجربه‌ی آن‌ها باشیم. شایعاتی نیز از توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 به گوش می‌رسد که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است. فارغ از این موارد، یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Resident Evil Village نیز در دست تولید قرار دارد که احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود. شما می‌توانید درصورت انتشار اخبار بازی در این رابطه آن‌ها را در زومجی مطالعه کنید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده