نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

نمایش ویرایشگر محتوا در تریلر فصل اول بازی Age of Empires 4

تیم سازنده Age of Empires 4 با یک تریلر تازه ابزار ویرایشگر محتوا و بخش Ranked Seasons بازی را به نمایش درآورد.

نخستین فصل بازی Age of Empires 4 با نام Festival of Ages در زمانی نامعلوم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. با اینکه هنوز تاریخ شروع این فصل تأیید نشده است، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو World’s Edge و شرکت Relic Entertainment تمام ویژگی‌های آن را با جزئیات فراوان تشریح کردند. شما می‌توانید با تماشای تریلر جدید اطلاعات بیشتری از نخستین فصل بازی به‌دست آورید.

دانلود از آپارات

ابزار ویرایشگر محتوا (Content Editor) یکی از مواردی است که نسخه‌ی بتای آن در فصل اول بازی Age of Empires 4 در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این ابزار که برای مسابقات سفارشی طراحی شده است، امکان خلق نقشه‌ها، ایجاد تغییرات در نیروهای خاص و موارد دیگری را فراهم می‌آورد. تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی تعدادی ماد نیز طراحی کرده است و به‌زودی در جریان یک پخش زنده به‌سراغ بررسی و نمایش همه‌ی ابزارهای ویرایشگر خواهد رفت.

بازیکن‌ها در فصل اول بازی Age of Empires 4 می‌توانند در بخش Ranked Seasons به رقابت بپردازند و به سطوح بالاتری برسند. فارغ از این موارد، گیمرها قادر خواهند بود تا با شرکت در رویدادهای فصلی و تکمیل چالش‌ها جوایزی را کسب کنند. تغییراتی اساسی برای تعادل بیشتر بازی درکنار بهبود کلیدهای میانبر، چالش تازه Art of War: Advanced Combat و نقشه‌ی MegaRandom نیز در فصل Festival of Ages از راه می‌رسند. طرفدارها می‌توانند منتظر جزئیات بیشتر از این موارد در روزهای آتی باشند. بنابراین با وب‌سایت زومجی همراه باشید تا پس از انتشار جدیدترین اخبار بازی آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده