نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

رفع اشکال بخش آنلاین بازی Elden Ring در پلتفرم ایکس باکس

فرام‌سافتور اعلام کرد که مشکل سیستم آنلاین بازی Elden Ring روی کنسول‌های ایکس‌ باکس رفع شده است و بازیکنان این پلتفرم می‌توانند از حالت‌های PvP و کوآپ استفاده کنند.

دیروز استودیوی فرام‌سافتور به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکلات بازی Elden Ring روی پلتفرم پی سی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد. با اینکه هنوز تاثیر عملکرد این به‌روزرسانی تایید نشده است اما به‌نظر می‌رسد مشکلات مربوط‌به راه‌اندازی سیستم Easy Anti-Cheat روی پی‌سی و باگی که باعث بسته شدن ناگهانی بازی روی پلی استیشن 5 می‌شد، رفع شده باشند.

مقاله‌ مرتبط:

بااین‌حال در چند روز گذشته برخی بازیکنان Elden Ring روی کنسول‌های ایکس باکس اعلام کرده‌اند که با خطای عدم تطابق نسخه‌ی بازی روبه‌رو می‌شوند و به همین علت امکان استفاده از بخش آنلاین بازی وجود ندارد. طبق گزارش‌ها مشکل عدم اتصال به بخش آنلاین برای آن دسته از کاربران کنسول‌های ایکس باکس که از ورژن بهبودیافته‌ی ۱.۰.۲.۱ و نسخه‌ی نرم‌افزاری ۱.۰۲ استفاده نکرده‌اند، رخ داده است. این بازیکنان هنگام تلاش برای اتصال به بخش آنلاین با پیام «عدم بررسی وضعیت شبکه» مواجه شدند.

شخصیتٍ Elden Ring سوار بر اسب و مبارزه با باس اژدها

در همین راستا امروز استودیوی فرام‌سافتور در توییت جدیدی اعلام کرد که این مشکل هم‌اکنون رفع شده است. باتوجه‌به اعلام فرام‌سافتور، کاربران کنسول‌های ایکس باکس هم‌اکنون قادر خواهند بود به خدمات بخش آنلاین بازی الدن رینگ شامل ارسال پیام به بازیکنان دیگر و تجربه‌ی کوآپ و PvP دسترسی پیدا کنند.

بازی Elden Ring هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این بازی علاوه‌بر کسب نمرات عالی از دیدگاه منتقدان، از نظر فروش نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. الدن رینگ هم‌اکنون سومین بازی پرفروش ۲۰۲۲ در هفته‌ی اول انتشار خرده‌فروشی‌های بریتانیا به شمار می‌آید که میزان فروش هفته‌ی اول آن نسبت به Dark Souls 3 بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است.

در پایان شما همراهان همیشگی زومجی می‌توانید نظرات خود درباره‌ی به‌روزرسانی‌های الدن رینگ و تاثیر آن‌ها بر بهبود کیفیت بازی را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده