نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴

استخدام گسترده ناتی داگ برای کار روی چند بازی مختلف PS5

باتوجه‌به توئیت اخیر نیل دراکمن به‌نظر می‌رسد که استودیو ناتی داگ درحال‌حاضر روی سه پروژه‌ی مختلف کار می‌کند.

استودیو ناتی داگ، سازنده‌ی بازی The Last Of Us Part 2 با انتشار یک توئیت اعلام کرد که برای کار روی چند بازی مختلف پلی استیشن 5 در ۶۸ موقعیت شغلی نیرو جذب می‌کند. نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog نیز در توضیح آگهی شغلی جدید گفت: «ما در حال رشد هستیم! بیایید به ما بپیوندید و با ما روی [توسعه‌ی بازی‌ها] کار کنید». این کارگردان برجسته از سه ایموجی متفاوت در توییت خود برای اشاره به پروژه‌های در دست ساخت استفاده کرد که احتمالا به سه بازی آینده‌ی استودیو اشاره دارند. البته این موضوع هنوز تأیید نشده است و شاید یک شوخی باشد.

نیل دراکمن سال گذشته اعلام کرد که استودیو ناتی داگ بازی‌های متعددی را در دست تولید دارد که حدس‌های خوبی می‌توان درباره‌ی آن‌ها زد. برای شروع باید به شایعاتی اشاره کنیم که از کار تیم روی ریمیک بازی The Last of Us حکایت دارند. البته نباید بخش چندنفره‌ی Factions را نیز از یاد برد که استودیو Naughty Dog از زمان عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 در ژوئن سال ۲۰۲۰ وعده‌ی انتشار آن را به طرفدارها داده است. در حقیقت می‌دانیم که مولتی‌پلیر TLoU Part II به قدری بزرگ شد که حالا اولین بازی مولتی‌پلیر ناتی‌داگ است؛ نه بخشی از یک بازی دیگر.

ما درحال‌حاضر نمی‌دانیم که پروژه‌ی سوم چه اثری است. اما نظر به اینکه استودیو ناتی داگ روی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی‌های پرطرفدار Uncharted کار نمی‌کند، احتمال توسعه‌ی یک مجموعه‌ی تازه وجود دارد. بااین‌وجود، این توسعه‌دهنده امکان بازگشت مجموعه‌ی آنچارتد در آینده را رد نکرده است. در مقطع فعلی حتی نمی‌توان منکر توسعه‌ی نسخه‌ی سوم The Last of Us شد. بنابراین فعلا فقط می‌توانیم منتظر باشیم. ولی خیلی‌ها فکر می‌کنند که اثر مورد بحث، یک بازی در مجموعه‌ای جدید خواهد بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده