// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

واکنش منتقدین به بازی Dying Light 2

دیروز نمرات بازی Dying Light 2 منتشر شدند و شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین هستیم.

Dying Light را می‌توان یکی از آثار جذاب و سرگرم‌کننده در میان بازی‌های زامبی محور دانست. ترکیب خوب المان‌های نقش‌آفرینی، ترس و بقا با مواردی مثل پارکور، از جمله مواردی بودند که دایینگ لایت را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده تبدیل کردند.

با معرفی بازی Dying Light 2 هواداران خوشحال بودند و امید داشتند که تک‌لند یک بار دیگر تجربه‌ای جذاب را ارائه دهد. این در حالی است که وجود تاخیرهای مختلف و حواشی پیش‌آمده برای بازی، باعث نگرانی کاربران شد. حال تنها یک روز به عرضه بازی Dying Light 2 باقی مانده است. تیم سازنده وعده داده است که در دایینگ لایت 2 با یک بازی وسیع‌تر و درگیر کننده‌تر نسبت به نسخه‌ی اول روبه‌رو خواهیم شد.

مدتی پیش میانگین امتیازات بازی دایینگ لایت 2 منتشر شد و شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین بودیم. در ادامه، نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Dying Light 2 خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Dying Light 2

شخصیت اصلی Dying Light 2 در حال خیره شدن به محیط

دوال‌شاکرز: ۹۰ از ۱۰۰

شکی نیست که Dying Light 2: Stay Human یک دنباله‌ی بسیار شبیه به اثر اصلی است. هرچیزی که هواداران بازی اصلی آن را دوست داشتند، در نسخه دوم هم وجود دارد. اما دنباله با داستانی بزرگ‌تر، ویژگی‌های بیشتر و جهانی وسیع که شامل محیط‌هایی برای لوت کردن و گشت‌و‌گذار است، آن‌ها را به بازیکن تحویل می‌دهد.

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

دایینگ لایت 2 بی‌نظم و ناهموار است. همچنین محصولی خاص، نشاط‌آور و سرگرم‌کننده با یکی از بهترین ساختارها است؛ بدون درنظر گرفتن این موضوع که بازی می‌توانست بهتر از اثر فعلی باشد. تک‌لند با ساخت دایینگ‌ لایت 2 چند قدم رو به جلو برداشت. اما واضح است که آینده‌ی این سری نمی‌تواند فقط به ساخت شهری بزرگ‌تر و بالا رفتن از نقاط مختلف آن ختم شود. دنباله‌ی بازی Dying Light به این مجموعه وسعت خوبی داده است و بازی فقط به عمق بیشتری نیاز دارد.

دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰

Dying Light 2 از بعضی از جهات در منطقه‌ی امن قرار دارد و از بعضی جهات دیگر جسورانه ظاهر شده است؛ مثل تکیه دادن به برخی از مفاهیم و المان‌های بازی‌های آرکید.

وی‌جی‌سی: ۶۰ از ۱۰۰

Dying Light 2: Stay Human این احساس را می‌دهد که بازی از یک جایی به بعد در مسیر گم شده است. بازی شروع جالبی دارد؛ جایی‌که تهدید بازی قابل لمس به نظر می‌رسد، کاراکتر شما احساس ضعف می‌کند و جهان بازی انگار برای روایت یک داستان پویا خلق شده است. این در حالی است که هرچه بیشتر جلو می‌روید، متوجه می‌شوید که خیلی از ایده‌های جالب بازی کنار گذاشته می‌شوند و شاهد یک داستان سطحی و عادی زامبی‌محور هستیم. مبارزات، هیجان‌انگیز و جالب نیستند و قهرمان داستان هیچ خطر خاصی را تجربه نخواهد کرد.

گاردین: ۴۰ از ۱۰۰

اگر در دهه‌ی گذشته یک بازی زامبی محور را تجربه کرده باشید، این مخلوط سردرگم پرشده از کلیشه‌های قدیمی و ضعیفِ پسا آخرالزمانی برای شما بیش از حد آشنا به نظر می‌رسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده