// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

ساخت یک بازی جدید برای PS5 توسط سازنده Destruction AllStars

استودیوی لوسید گیمز در حال ساخت یک بازی انحصاری و AAA جدید برای پلی استیشن 5 است که گمان می‌رود نسخه‌ی جدید Twisted Metal باشد.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، یکی از اعضای سابق استودیوی Lucid Games، سازنده‌ی بازی Destruction All Stars در پروفایل لینکدین خود اعلام کرده است که این استودیو مشغول ساخت «یک بازی فرست پارتی AAA و پرچم‌دار جدید برای پلی استیشن 5 است.» این خبر را می‌توان در راستای شایعه‌ای دانست که می‌گوید لوسید گیمز قصد دارد با ساخت یک بازی تازه، مجموعه‌ی محبوب Twisted Metal را احیا کند.

فردی که این خبر را در حساب لینکدین خود فاش کرده، درو ویلیامز-راسترن، کارگردان فنی سابق لوسید گیمز است که از اوت ۲۰۱۸ تا اکتبر ۲۰۲۱ در این استودیوی کار می‌کرد. حالا این بازی فرست پارتی AAA ممکن است همان بازی جدید تویستد متال باشد که گمان می‌رود لوسید گیمز در حال ساختش است. طبق گزارش‌های غیررسمی، جدیدترین نسخه‌ی Twisted Metal قرار است یک بازی Free-to-Play باشد و در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. همچنین می‌دانیم که یک سریال نیز از این مجموعه‌ی رانندگی اکشن در دست ساخت قرار دارد. گفتنی است که آخرین بازی سری تویستد متال در سال ۲۰۱۲ روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد.

شخصیت سوییت تیث در بازی توییستید متال

لوسید گیمز همزمان با ساخت بازی جدید خود، قرار است همچنان از بازی Destruction AllStars پشتیبانی کند. این استودیو یک آپدیت بزرگ برای دیستراکشن آل‌استارز تدارک دیده‌ است که در ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) منتشر می‌شود و موارد زیادی را در بازی تغییر یا بهبود می‌دهد؛ از جمله تغییر در طراحی منوی اصلی بازی که دسترسی به اسکین‌ها و هم‌بازی‌های آنلاین را آسان‌تر می‌کند و بهبود گزینه‌های HUD؛ به‌طوری که برخی آیتم‌های نمایش‌داده‌شده را حذف می‌کند و برخی دیگر را به‌نحوی بهبود می‌دهد که بازیکن دید واضح‌تری نسبت به شرایط مسابقه داشته باشد.

آپدیت پیش‌رو یک سری افکت‌ها و انیمیشن‌های جدید را به Destruction All Stars اضافه می‌کند که هنگام استفاده از حرکاتی مانند پرش دوگانه (دابل جامپ) و کوبیده شدن ماشین‌ها به یکدیگر، به نمایش درمی‌آیند. علاوه‌براین‌ها، سیستم Wreckognition نیز بزرگ‌ترین به‌روزرسانی خود را دریافت خواهد کرد.

همچنین در حال حاضر پس از استفاده از Hero Vehicle و AllStar Breaker در طول مچ، شاهد هستیم که این دو قابلیت برای استفاده‌ی مجدد خود‌به‌خود شارژ می‌شوند. اما پس از آپدیت ژانویه، بازیکنان برای پر کردن نوار شارژ این قابلیت‌ها باید حرکت‌های امتیازدار انجام دهد؛ مثلا به ماشین‌های رقیب بکوبند و از آن‌ها را از کار بیندازند یا از کنار آن‌ها مو‌به‌مو رد کنند و موارد این‌چنینی.

برخورد دو ماشین به یکدیگر در بازی Destruction AllStars

افزون‌براین‌ها، صفحه‌ی نتایج پایان هر مچ نیز با آپدیت ژانویه دستخوش تغییراتی خواهند شد. مثلا جزئیات بیشتری از امتیاز XP به کاربران نمایش داده می‌شود و آن‌ها راحت‌تر می‌توانند از نقات قوت و ضعف خود آگاه شوند. همچنین بازیکنان در صفحه‌ی پایان مچ می‌توانند اسکین‌ها، آواتارها، بنرها و اموت‌های خود را به دیگران نشان دهند. همچنین گیمرها در صفحه‌ی نتایج پایانی مچ قادر خواهند بود اسکوربورد کامل آن مچ و جزئیات دیگری را مشاهده کنند. همچنین اگر خواستند می‌توانند به منوی اصلی بازی برگردند یا دوباره وارد مچ‌میکینگ شوند.

لوسید گیمز اعلام کرده است بتل پس فصل اول دیستراکشن آل‌استارز که HotShots AllStar Pass نام دارد، در روز ۶ بهمن و همزمان با انتشار آپدیت ژانویه به پایان می‌رسد. آن‌ها همچنین اشاره کرده‌اند که فعلا تمام تمرکز خود را روی آپدیت مذکور گذاشته‌اند و به همین خاطر این ماه محتوای فصلی جدیدی برای بازی معرفی نمی‌کنند.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی بازی جدید لوسید گیمز با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده