نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷

بازی Horizon Zero Dawn از سرویس پلی استیشن پلاس حذف می‌شود

سونی به‌زودی بازی Horizon Zero Dawn را از سرویس پلی استیشن پلاس حذف می‌کند. 

شرکت سونی به‌زودی بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition را از سرویس پلی استیشن پلاس حذف خواهد کرد. این اثر که در حال‌حاضر برای اعضای پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم قابل دسترس است، در تاریخ ۲۱ می (یک خرداد) این سرویس را ترک خواهد کرد. همچنین در این تاریخ، ۲۵ بازی دیگر از جمله ۶ نسخه از مجموعه Final Fantasy هم از پلی استیشن پلاس حذف می‌شوند.

حذف بازی Horizon Zero Dawn از سرویس پلی استیشن پلاس در حالی اتفاق می‌افتد که این اثر یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن است و تاکنون بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر فروش داشته است. سال گذشته هم سونی بازی Marvel’s Spider-Man را درحالی‌که حدود پنج ماه تا انتشار دنباله آن برای کنسول پلی استیشن 5 فاصله بود، از سرویس پلی استیشن پلاس حذف کرد.

در اواخر سال ۲۰۲۲ گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی سونی برای انتشار نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 منتشر شد، ادعایی که توسط چند رسانه دیگر نیز تأیید شد. این نسخه به‌روزرسانی شده بازی شامل ویژگی‌های بصری بهبود یافته، مدل‌های شخصیت جدید، نورپردازی و انیمیشن‌های جدید خواهد شد تا بیشتر به دنباله خود، Horizon Forbidden West شباهت داشته باشد. همچنین گفته شده است که نسخه ریمستر Horizon Zero Dawn شامل ویژگی‌های دسترسی‌پذیری، حالت‌های گرافیکی و بهبودهای کلی در گیم‌پلی بازی خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده