// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۱

تایید رسمی وجود مسیر مسابقه خاطره‌انگیز Deep Forest در گرن توریزمو 7

همان‌گونه که طرفدارها باتوجه‌به ایستراگ‌های چند تیزر Gran Turismo 7 پیش‌بینی کرده بودند، مسیر مسابقه‌ی Deep Forest در بازی قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ژاپنی Polyphony Digital سونی به‌صورت رسمی تایید کرد که یک مسیر مسابقه‌ی محبوب و قدیمی مجموعه‌ی گرن توریزمو در بازی Gran Turismo 7 دوباره به زندگی بازمی‌گردد. افرادی که حدودا ۲۴ سال قبل روی نخستین کنسول پلی استیشن با بازی Gran Turismo موفق به رانندگی در Deep Forest شدند، احتمالا از جان گرفتن مجدد آن در گرن توریزمو 7 خوشحال هستند.

طی هفته‌های گذشته شاهد پخش چند تیزر جذاب از بازی ریسینگ گرن توریزمو 7 بودیم که اطلاعات جالب و هیجان‌انگیزی درباره‌ی این محصول جدید استودیو Polyphony Digital را تقدیم طرفدارها کردند. این وسط در بخشی از هر ویدیو، یک خط رنگی خاص به چشم می‌آمد که گیمرهای مجموعه راجع به مفهوم آن کنجکاو شدند. سپس بررسی‌های بیشتر افراد علاقه‌مند به سری بازی Gran Turismo نشان داد که آن خطوط احتمالا در حال ترسیم جلوه‌ی کلی یک پیست اتومبیل‌رانی هستند. درنهایت هم عده‌ای با کنار هم گذاشتن خطوط گفتند که شاید واقعا اعضای تیم سازنده می‌خواهند مسیر مسابقه‌ی جنگلی و به یاد ماندنی اولین بازی گرن توریزمو را در بازی Gran Turismo 7 بازسازی کنند.

مسیر مسابقه Deep Forest در بازی Gran Turismo 7 (گرن توریزمو 7) پلی استیشن سونی

کازونوری یامائوچی (خالق گرن توریزمو و رئیس استودیو) قبلا گفته بود که در بازی Gran Turismo 7 می‌خواهد به تاریخ مجموعه ادای احترام کند و در عین حال به فکر مخاطب امروز باشد. به همین خاطر بسیاری از مسیرهای مسابقه و ماشین‌های قدیمی و جدید، همزمان در این بازی شبیه‌ساز رانندگی واقعی قرار گرفته‌اند. سازندگان تایید کردند که مسیر مسابقه Trial Mountain و مسیر مسابقه High Speed Ring هم بهتر از قبل در بازی گرن توریزمو 7 بازمی‌گردند؛ دو مسیری که آن‌ها هم در اولین بازی Gran Turismo، محصول سال ۱۹۹۷ قرار داشتند و خاطرات پرشماری را برای بسیاری از گیمرها رقم زدند.

یکی دیگر از مسیرهای مسابقه که ایستراگ‌های همین مجموعه از تیزرها به آن اشاره داشتند، Apricot Hill از بازی Gran Turismo 2، محصول سال ۱۹۹۹ است. آیا استودیو Polyphony Digital به‌زودی حضور این مسیر مسابقه‌ی محبوب برای طرفدارها در بازی گرن توریزمو 7 را هم تایید می‌کند؟

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) به‌عنوان اثر جدید PS Studios، توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل را در خود جا داده است و به گیمر امکانات بسیار زیادی برای شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را می‌دهد.


منبع GTPlanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده