نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

Dead by Daylight در میان بازی های رایگان هفتگی اپیک گیمز استور

بازی‌های رایگان این هفته‌ی فروشگاه اپیک گیمز استور معرفی شدند. شما اگر آن‌ها را به اکانت خود اضافه کنید، برای همیشه صاحب هر دو بازی هستید.

فروشگاه دیجیتالی Epic Games Store فهرست بازی‌های رایگان هفته‌ی آینده‌ی خود را اعلام کرد. شما می‌توانید از تاریخ ۲ تا ۹ دسامبر (۱۱ تا ۱۸ آذر)، بازی Dead by Daylight و بازی ()while True: learn را بدون پرداخت پول به اکانت خود اضافه کنید تا دیگر برای همیشه صاحب نسخه PC این دو بازی روی فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز باشید.

Dead by Daylight یک بازی چندنفره‌ی ترسناک در سبک بقا از استودیو Behaviour Interactive است که در آن گروهی از بازیکنان با همکاری یکدیگر به مبارزه با یک بازیکن می‌پردازند. این بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و تاکنون به خوبی مورد پشتیبانی پس از عرضه‌ی توسعه‌دهندگان خود قرار گرفته است. رویدادهای کراس‌اور از جذاب‌ترین جنبه‌های این بازی هیجان انگیز هستند که بعضا شخصیت‌های معروف مثل جیل ولنتاین و لیان کندی از مجموعه‌ی Resident Evil را به Dead by Daylight اضافه می‌کنند.

کاراکتر بازی ترسناک سروایول Dead By Daylight

()while True: learn نیز بیش از اینکه به‌عنوان یک بازی ویدیویی مطرح باشد، یک ابزار آموزشی محسوب می‌شود که از مکانیزم‌های سرگرم‌کننده برای انتقال مفاهیم مربوط‌به هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی به کاربران استفاده می‌کند.

فروشگاه اپیک گیمز استور با ارائه‌ی بازی‌های کاملا رایگان، میلیون‌ها کاربر جدید را به سمت این پلتفرم دیجیتالی عرضه‌ی بازی‎‌های ویدیویی جذب کرده است و تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر حداقل یک بار به استفاده از آن پرداختند. شرکت اپیک گیمز از قدرت مالی لازم برای ارائه‌ی رایگان بازی‌ها به هدف افزایش تعداد مشتری‌های Epic Games Store برخوردار است. اپیک گیمز به‌عنوان مالک این فروشگاه اینترنتی در یکی از جدیدترین اقدامات خود استودیو Harmonix، توسعه‌دهنده بازی‌های Rock Band را خرید تا بیش‌ازپیش موسیقی را به یکی از جوانب فعال و مؤثر بازی بتل رویال بسیار محبوب خود یعنی فورتنایت تبدیل کند.

پوستر بازی ()while True: learn

این شرکت همچنین اخیرا اعلام کرد که سیستم اچیومنت به‌زودی فروشگاه اپیک گیمز اضافه می‌شود. بازیکنان با به‌دست آوردن اچیومنت‌ها امتیاز XP دریافت خواهند کرد و احتمالا با این امتیازها همان‌ کارهایی را می‌توانند بکنند که با گیمراسکور ایکس باکس انجام می‌دهند. البته سیستم ارزش‌گذاری این اچیومنت‌ها مشابه تروفی‌های پلی استیشن است؛ به این معنی که در فروشگاه اپیک گیمز برای بازی‌ها اچیومنت‌های برنز، نقره، طلا و پلاتینوم درنظر گرفته شده است که هرکدام میزان مشخصی XP به بازیکنان می‌دهند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده