// دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸

اولین ویدیو از بازی فایتینگ جدید League of Legends

شرکت Riot Games مدام جهان League of Legends را با محصولات مختلف گسترش می‌دهد و یکی از آثار مورد انتظار جدید مجموعه، بازی فایتینگ Project L است.

اکنون سریال Arcane مخاطب‌ها را مات‌ومبهوت کرده است، بازی‌های League of Legends روی هم بیشتر از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارند، دو بازی جدید در این مجموعه عرضه شدند و در کل لیگ آو لجندز در حال سپری کردن روزهای فوق‌العاده است. حالا شرکت Riot Games سراغ نمایش بازی فایتینگ جدید خود رفت که از چندین و چند ماه قبل با اسم رمز Project L در حال ساخت بود.

سازندگان در ویدیو جدید پخش‌شده از سوی شرکت Riot Games توضیح می‌دهند که برای خلق بازی فایتینگ لیگ آو لجندز که هنوز اسم رسمی آن را نمی‌دانیم، به چه مواردی در طراحی گیم‌پلی توجه کرده‌اند. آن‌ها می‌خواهند که هر شخصی بازی Project L را به سرعت یاد بگیرد و بتواند از این تجربه لذت ببرد. در عین حال اگر اهل دنبال کردن جدی بازی‌های مبارزه‌ای باشید و زمان زیادی را به Project L اختصاص بدهید، قدرت قابل توجهی به‌دست می‌آورید و روی استفاده از فنون مختلف مسلط می‌شوید. این‌گونه هر بازیکن می‌تواند به اندازه‌ای که می‌خواهد، خود را در تجربه‌ی Project L غرق کند.

شرکت Riot Games اهمیت زیادی برای سیستم آنلاین بازی قائل است و می‌خواهد گیمرها با کمترین لگ و به بهترین شکل به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اگر موقع مسابقه دادن دو نفر ناگهان اینترنت یکی از آن‌ها دچار مشکل بشود و اینترنت گیمر دوم به خوبی کار کند، لگ فقط برای گیمری ایجاد می‌شود که اینترنت مناسبی ندارد. در نتیجه بازیکنی که اینترنت او دچار مشکل نیست، قرار نیست به خاطر مشکل اینترنت بازیکن دیگر با لگ مواجه باشد.

بازی فایتینگ Project L لیگ آو لجندز شرکت Riot Games با حضور اکو

تماشا در یوتیوب | دانلود ویدیو با رزولوشن 1080P

وقتی که در بازی Project L به سراغ نبرد می‌رویم، هر بازیکن دو شخصیت را انتخاب می‌کند؛ تا علاوه‌بر حمله‌ی درست و دفاع حساب‌شده، هوشمندی شما در کمک گرفتن از یک کاراکتر برای کاراکتر دیگر هم در مبارزه نقش داشته باشد. سازندگان می‌گویند که احترام فراوانی برای جامعه‌ی بازی‌های فایتینگ قائل هستند و می‌خواهند یک ویدیوگیم مبارزه‌ای سطح بالا را تقدیم همگان کنند. قطعا با حضور شخصیت‌هایی مثل جینکس و اِکو، یک بازی فایتینگ خوب در جهان لیگ آو لجندز می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

رایت گیمز ابدا نمی‌خواهد در عرضه‌ی محصول عجله به خرج بدهد. زیرا سازندگان دوست دارند که Project L سال‌ها لایق تجربه باشد و در جامعه‌ی گیمرهای بازی‌های فایتینگ، نقش خود را ایفا کند. در تیجه زمان قابل توجهی به توسعه‌ی بخش به بخش بازی اختصاص داده خواهد شد. البته Project L قرار نیست در سکوت خبری فرو برود و سازندگان می‌خواهند به شکل مداوم با کاربرها در ارتباط باشند؛ تا دائما شناخت گیمرها از بازی فایتینگ League of Legends افزایش پیدا کند.

در همین حین شرکت Riot Games روی یک بازی دیگر با اسم رمز Project F و یک بازی کاملا ناشناخته‌ی MMORPG هم کار می‌کند. استودیو Double Stallion و استودیو Tequila Works نیز هرکدام مشغول ساخت یک بازی برای Riot Games هستند. در نتیجه طی سال‌های آتی، شرکت Riot Games حداقل پنج بازی جدید را عرضه خواهد کرد. راستی پروسه‌ی ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane شروع شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده