نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

عرضه چند آپدیت و بسته الحاقی برای بازی The Ascent در آینده

استودیو Neon Giant گفت که طی چند ماه آینده، آپدیت‌های رایگان و تعدادی DLC پولی را برای بازی The Ascent عرضه خواهد کرد.

حدودا سه ماه پیش بود که بازی The Ascent، اثر استودیو Neon Giant منتشر شد. بعد از عرضه، سازندگان به‌صورت مرتب آپدیت‌هایی را برای این اکشن RPG سایبرپانکی منتشر کردند تا وضعیت محصول را بهتر از قبل کنند. حالا اکانت رسمی Neon Giant در توییتر، برنامه‌ای چندماهه از زمان انتشار محتویات و آپدیت‌های بعدی بازی The Ascent را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

طبق این برنامه تا دی ماه و قبل از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، بسته‌ی الحاقی Cybersec Pack منتشر خواهد شد که گیمرها برای تجربه‌ی آن باید سراغ خریداری این DLC بروند. همچنین به‌همراه سه Patch که تا آخر سال ۲۰۲۱ در اختیار بازیکنان The Ascent قرار می‌گیرند، برخی موارد دیگر به بازی اضافه می‌شوند؛ حالت عکاسی، آیتم‌های ظاهری جدید مثل لباس‌ها و اسکین‌های اسلحه (از جمله مجموعه‌ای مخصوص هالووین) و یک حالت Transmog.

مقاله مرتبط:

دو بسته‌ی الحاقی هم برای عرضه سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند که یکی پولی و دیگری رایگان خواهد بود. بسته‌ی الحاقی پولی، Cyber Warrior Pack نام دارد و مثل DLC پولی Cybersec Pack سازندگان هنوز آن را به‌صورت کامل معرفی نکرده‌اند. اما بسته‌ی الحاقی رایگان قرار است حالت نیو گیم پلاس را به بازی بیاورد. در حال حاضر بازی The Ascent روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس گیمرها قرار دارد. ولی صحبت‌های استودیو Neon Giant نشان می‌دهند که شاید طی ماه‌های آتی بازی The Ascent برای پلتفرم‌های بیشتری منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده