// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

تغییر تاریخ انتشار بازی Solar Ash

استودیوی Heart Machine در توییتر از تأخیر بازی Solar Ash خبر داد و تاریخ جدیدی برای انتشار بازی مشخص کرد.

استودیوی Heart Machine از به تأخیر افتادن بازی جدید این استودیو خبر داد. بازی Solar Ash که قرار بود در تاریخ ۲۶ اکتبر (۳ آبان) منتشر شود، حالا تاریخ جدید برای انتشار دارد. تیم توسعه در پست توییتر خود اعلام کرد که می‌خواهد بازی Solar Ash بدرخشد و «ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا آخرین قطعات ریزه‌کاری و اصلاح باگ را در بازی قرار دهیم.» البته که استودیوی Heart Machine قصد دارد تمام این کار‌ها را باتوجه‌به وجود پاندمی انجام دهد به‌همین دلیل پاندمی کووید ۱۹ نیز روی تأخیر بازی Solar Ash بی‌تاثیر نبوده است.

استودیوی Heart Machine با بازی علمی تخیلی Hyper Light Drifter شناخته می‌شود. اما گرافیکی پیکسلی بازی Hyper Light Drifter با دنیای سه‌بعدی بازی Solar Ash تفاوت زیادی دارد. تمرکز بازی Solar Ash روی حرکت و پلتفرمینگ است . این بازی داستان Rei را روایت می‌کند که در واقع یک Voidrunner است و برای نجات سیاره خود وارد Ultravoid می‌شود. Rei در طی ماجرای خود با اتفاق‌های باورنکردنی و بازمانده تمدن‌های سقوط کرده روبه‌رو می‌شود، درهمین حال با Sentinal های عظیم‌الجثه نیز مبارزه می‌کند.

بازی Solar Ash در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی‌سی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر می‌شود. بازی Solar Ash از دوال سنس دسته پلی استیشن 5 استفاده می‌کند، ولی تیک توسعه هنوز اعلام نکرده که تاثیر این موضوع روی گیم‌پلی بازی چگونه است.

بیانیه استودیوی Heart Machine

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده