// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

حضور هنرپیشه سریال The Mandalorian در بازی Dying Light 2

در جریان استیریم Dying 2 Know در مورد محیط بازی، هنرپیشه‌ها و موسیقی متن بازی Dying Light 2 صحبت شد.

روزاریو داوسون که قبلا در سریال Mandalorian در نقش Ahsoka Tano بازی کرده بود مشخص شد که به جمع بازیگران بازی Dying Light 2 می‌پیوندد و قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی بازی را ایفا کند. سازندگان بازی Dying Light 2 در کانال یوتیوب برنامه‌ای با نام Dying 2 know انتشار کردند که در آن اطلاعاتی در مورد بازی به اشتراک گذاشته می‌شود. طی قسمت چهارم این برنامه‌ طرفداران از حضور روزاریو داوسون در بازی Dying Light 2 مطلع شدند. همچنین کانال توییتر دایینگ لایت در توییت خود نوشت:

«قسمت چهارم Dying 2 know را از دست ندین! ما در مورد دنیای وسیع و جهان باز بازی Dying Light 2 Stay Human صحبت خواهیم کرد و چند کاراکتر که داخل بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به شما معرفی می‌کنیم.»

پوستر استیریم Dying 2 Know

داوسون در بازی Dying Light 2 در نقش کاراکتر Lawan ظاهر می‌شود. لوان نوعی جنگجو محسوب می‌شود و به‌گفته روزاریو داوسون «زن بسیار قوی که در حال مبارزه با گذشته خود است و می‌خواهد از کسانی که به او بدی کردند انتقام بگیرد.»

استودیوی Techland سازندگان سری Dying Light قبلا در مورد اهمیت تصمیم‌هایی که بازیکن طول بازی Dying Light 2 می‌گیرند صحبت کرده بود. سازندگان همچنین گفته بودند که بازیکنان به احتمال زیاد تنها ۵۰ درصد محتویات بازی را در اولین تجربه خود مشاهده می‌کنند. صحبت‌های داوسون در مورد شخصیت لوان حرف‌های Techland را تایید می‌کنند. بازیکنان مختلف جنبه‌های متفاوتی از شخصیت لوان را خواهند دید. روزاریو داوسون در مورد این موضوع گفت: «نکته‌ای که باعث علاقه من به این بازی و کاراکتر شده، این است که شخصیت لوان به رفتار بازیکن بستگی دارد، آیا لوان یک قاتل پر از خشم و کینه می‌شود که تنها به اهداف خود فکر می‌کند؟ یا یک Night Runner می‌شود و جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازد؟ انتخاب با بازیکن است.»

پیوتر موستوفسکی، نویسنده ارشد بازی Dying Light 2 بیشتر در مورد کاراکتر لوان که قرار است با کاراکتر اصلی بازی Aiden Caldwell هم‌تیمی شود صحبت کرد.

«لوان کاراکتر مهمی است و تاثیر بسزایی روی داستان بازی دارد، اما قصد ما این بود که لوان یک شخص واقعی باشد، یعنی اهداف خود را دنبال کند، انگیزه داشته باشد و نظر خودش را بگوید. پس در زمان بازی اگر کاری کنید یا چیزی بگویید که خلاف نظر او باشد، شما را مطلع می‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد. گاهی وقت‌ها نیز ممکن است مخالف شما عمل کند.»

طرفداران بازی Dying Light 2 جدا از شخصیت لوان فرست آشنایی با اولیویه دریویر را پیدا خواهند کرد. اولیویه دریویر آهنگساز بازی Dying Light 2 قبلا روی بازی‌های Get Even و Vampyr کار کرده بود و به طرفداران نشان داد که چه انتظاری از موسیقی متن بازی داشته باشند. اولیویه دریویر گفت که خیلی از موسیقی‌های درون بازی به حزب‌های متفاوت متصل است. در نتیجه هر بازیکن تجربه خود را در زمینه موسیقی بازی خواهد داشت، چرا که انتخاب‌های بازیکن در طول بازی Dying Light 2 مشخص می‌کند که کدام حزب به شهر تسلط بیشتری داشته باشد به همین دلیل موسیقی آن حزب بیشتر شنیده می‌شود.

بازی Dying Light 2 در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) یال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. اخیرا مشخص شد که نسخه کلاود بازی Dying Light 2 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار بازی Dying Light 2 تاکنون چند بار با تأخیر مواجه شد، به نظر شما ۴ فوریه تاریخ نهایی برای عرضه بازی خواهد بود؟ دیدگاه خود را با زومجی و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده