// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵

بخش Big Team Battle و حالت دیگری در بتای بعدی Halo Infinite

بتای بعدی بازی Halo Infinite جدا از دارا بودن تمامی محتویات پیش‌نمایش فنی گذشته، دارای حالت 4v4 و Big Team Battle خواهد بود. 

در زمان عرضه پیش‌نمایش فنی بازی Halo Infinite، شاهد موفقیت آن و جذب کاربران متعددی به بخش چندنفره بازی بودیم. صد البته که بازی بتاهای بیشتری را تا زمان عرضه دراختیار کاربران قرار خواهد داد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، وعده داده که بتاهای آینده، بزرگ‌تر خواهند بود. 

به‌تازگی تیم سازنده آپدیتی از وضعیت توسعه Halo Infinite منتشر کرده سم هن‌شاو، تهیه کننده Halo Infinite، اعلام کرده که بتای بعدی این بازی جدا از محتویات جدید، شامل تمامی محتویات پیش‌نمایش آلفا بازی هم می‌شود. به‌عبارتی کاربران شاهد بات‌ها و بخش تمرین با سلاح خواهند بود. از میان محتویات جدید هم استودیو ۳۴۳ اینداستریز حالت 4v4 و Big Team Battle را به بازی اضافه می‌کند. 

هن‌شاو در طول صحبت های خود به این مورد اشاره کرده که آن‌ها قصد دارند بازیکنان بیشتری را نسبت‌به قبل به بتای آینده این بازی جذب کنند. بااین‌حال، متاسفانه تاریخ انتشار بتای آینده بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت اعلام نشده است و در زیر می‌توانید ویدیو مربوط‌به آپدیت توسعه بازی Halo Infinite را در یوتیوب تماشا کنید. 

در این ویدیو اطلاعات زیادی از گیم‌پلی و ساختار بازی در دسترس قرار نگرفته است، اما شاهد اطلاعاتی نظیر عدم عرضه کوآپ در بخش کمپین بازی و حالت Forge در زمان عرضه هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده