// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

تریلر گیم پلی Street Fighter V با محوریت مبارز جدید با نام Akira

شخصیت جدید بازی Street Fighter 5: Champion Edition یعنی Akira با انتشار تریلری معرفی شد و به همراه Oro به بازی اضافه خواهد شد.

امروز دو مبارز جدید یعنی شخصیت Oro از بازی Street Fighter 3 و Akira Kazama از بازی Rival Schools به بازی Street Fighter 5: Champion Edition اضافه خواهد شد. پیش از این یک تریلر با محوریت شخصیت Oro منتشر شده بود که مهارت‌ها و حرکات مختلف این مبارز را نشان می‌داد، بنابراین اکنون وقت آن است که نگاهی دقیق‌تر به کاراکتر Akira و توانایی‌های او بیاندازیم.

بسیاری از حرکت‌های آکیرا برای بازیکنان بازی Rival Schools، به‌ویژه حرکت V-Skill 2 Tsutenda که می‌توانید ازطریق آن حریفتان را به بالا پرتاب کنید و کمبو‌های هوایی استفاده کنید، آشنا خواهد بود. حرکت Kiko Kai حملاتی با انرژی را از فاصله‌ی نزدیک انجام می‌دهد و حرکت V-Shift او می‌تواند بلافاصله برای فرار از ضربات حریف و اجرای ضد حمله استفاده شود. حتی دایگو، برادر آکیرا، می‌تواند با V-Trigger 1 Otoko No Senaka احضار شود و برای ضربات ترکیبی هوایی بیشتر استفاده شود. همچنین در حرکت Super او این دو خواهر و برادر هماهنگ با هم حملاتی را اجرا می‌کنند.

انتشار شخصیت Akira همزمان با در دسترس قرار گرفتن استیج جدیدی به نام Rival Riverside خواهد بود که شامل شخصیت‌هایی آشنا از این سری مانند Edge و Gan می‌شود. Akira همچنین پنج لباس متنوع از جمله فرم Powered Akira خود را نیز دریافت می‌کند.

اورو و آکیرا سومین و چهارمین شخصیت بسته‌ی الحاقی در Season 5 Pass بازی Street Fighter 5: Champion Edition هستند و لوک نیز در ماه نوامبر به‌عنوان آخرین کاراکتر به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید در یوتیوب تریلر گیم‌پلی شخصیت آکیرا را تماشا کنید.

تماشا تریلر در یوتیوب


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده