// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰

انتشار تصویر جدیدی از بازی The Callisto Protocol

کارگردان The Callisto Protocol تصویر جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است که احتمالا می‌تواند ما را با نوع هیولاهای این بازی بیشتر آشنا کند.

در سال‌های پیش رو قرار است دو بازی قابل‌توجه برای طرفداران سبک وحشت و بقا عرضه شوند که هر دو در محیطی فضایی جریان دارند. اولین بازی، ریمیک مورد انتظار نسخه‌ی اول Dead Space است که در استودیوی EA Motive در حال ساخت است و طبق شایعات در اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. دومین بازی نیز The Callisto Protocol است که آن هم توسط خالقان دد اسپیس در استودیوی Striking Distance Studios ساخته می‌شود. کالیستو پروتکل یک آی‌پی جدید در سبک وحشت و بقا و با حال‌و‌هوای علمی-تخیلی است که وقایع آن در نسخه‌ی آینده‌نگرانه‌ای از دنیای بازی PUBG جریان دارد.

حال گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، کارگردان کالیستو پروتکل و رئیس استودیوی استرایکینگ دیستنس اخیرا در توییتر تصویر جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است. در این عکس که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، جزئیات خاصی از گیم‌پلی یا گرافیک بازی ارائه نمی‌شود و مشخص نیست که چه چیزی را به تصویر می‌کشد. البته می‌توان حدس‌هایی زد. مثلا احتمالا این تصویر نمایی نزدیک از بافت بدن یکی از دشمنان بازی است که سطحی لزج و پر از رگ‌و‌پی دارد و در عین حال از پوست خبری نیست. درکل به‌نظر می‌رسد که هدف از انتشار چنین تصویری، آشنا کردن بازیکنان با حال‌و‌هوای ترسناک The Callisto Protocol بوده که محیط آن احتمالا پر از هیولاهای منزجرکننده است.

تصویر جدید از بازی The Callisto Protocol

The Callisto Protocol هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و در حال حاضر تنها می‌دانیم که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ماهیت تصویر بالا چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده