// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹

مراحل ساخت بازی Psychonauts 2 به پایان رسید

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره مراحل ساخت بازی Psychonauts 2 به اتمام رسید و کمتر از یک ماه دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Psychonauts را می‌‌توان یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده در سبک پلتفرمر دانست که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این در حالی است که سال‌ها از آن بازی می‌گذرد و پس از معرفی بازی Psychonauts 2 تابه‌امروز، کاربران و هواداران چشم‌انتظار عرضه و تجربه‌ی جدیدترین ساخته تیم شفر و استودیو دابل فاین بودند.

استودیو دابل فاین به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Psychonauts 2 تمام شده و به اصطلاح، بازی گلد شده است. این گفته بدین معنی است که حال Psychonauts 2 آماده ارسال به خرده‌فروشی‌ها برای عرضه در تاریخ چهارشنبه سه شهریور ماه (۲۵ اوت) روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر خواهد بود.

ازاین‌رو اگر پولیش یا بهبودی هم باقی‌مانده باشد، در جریان آپدیت روز عرضه روی بازی اعمال می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران ایکس باکس گیم پس، در روز عرضه می‌توانند Psychonauts 2 را روی پی سی و کنسول ایکس باکس خود تجربه کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پس از پیش‌خرید، نسخه پیش‌نصب بازی را نصب کنند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده