// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

سازنده بازی Half-Life Alyx در حال کار روی یک پروژه جدید است

اولی ماس، هنرمندی که سابقه‌ی کار روی دو بازی تحسین‌شده‌ی Half-Life Alyx و Firewatch را دارد، تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن مشغول انجام پروژه‌ای جدید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اولی ماس (Olly Moss)، یکی از هنرمندانی که روی بازی Half-Life Alyx کار کرده بود، به‌تازگی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرده که در حال کار روی یک پروژه‌ی جدید است. او را در پست مذکور در حالی می‌بینیم که یک دوربین حرفه‌ای به‌دست دارد و احتمالا از سوژه‌ای که در یک کارگاه وجود دارد، عکاسی می‌کند. ماس در توضیحات عکس نیز تنها نوشته «من نمرده‌ام. فقط دارم [روی یک پروژه‌ی تازه] کار می‌کنم.» گفتنی است که ماس از خرداد سال گذشته پستی را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر نکرده بود و این اولین پست او از آن زمان است. شما می‌توانید تصویر پست جدید او را در ادامه مشاهده کنید.

اولی ماس، یکی از سازندگان Half-Life Alyx مشغول پروژه جدید خود

البته از پست جدید ماس نمی‌توان اطلاعات خاصی از پروژه‌ی تازه‌ی او به‌دست آورد. بااینکه شاید نام اولی ماس به گوش بسیاری از بازیکنان آشنا نباشد، این هنرمند در چند استودیوی خوش‌نام و روی چند بازی‌ تحسین‌شده‌ کار کرده است. ماس برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ وارد حوزه‌ی بازی‌سازی شد. او در آن زمان به استودیو Campo Santo پیوست که اعضای آن را توسعه‌دهندگان سابق استودیوی Telltale تشکیل می‌دهد. او در طول سه سالی که در کمپو سانتو بود، در سمت کارگردان هنری روی بازی Firewatch کار کرد. فایرواچ یک بازی ماجراجویی داستان‌محور است که آن زمان بسیار مورد تحسین بازیکنان و منتقدین قرار گرفت.

ماس سپس کمپو سانتو را در سال ۲۰۱۶ ترک کرد. البته Valve در سال ۲۰۱۸ کمپو سانتو را خریداری کرد و ماس به ولو پیوست. مشخص نیست که او در سال ۲۰۱۸ ابتدا به استودیوی سابق خود یعنی کمپو سانتو پیوسته یا مستقیما به ولو ملحق شده است. فارغ از این موضوع، او پس از پیوستن به ولو مشغول کار روی بازی Half-Life Alyx شد. هف لایف الیکس که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی محبوب هف لایف است، در سال ۲۰۲۰ روی استیم و برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر شد و توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدین دریافت کند.

Half-Life: Alyx

ماس البته کارهای دیگری خارج از دنیای ویدیو گیم انجام می‌دهد. او به‌خاطر بازطراحی پوسترهای فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و کتاب‌های مختلف مورد تحسین قرار گرفته است. او برای نمایش کارهایش یک وب‌سایت دارد که در آن پوسترهای بازطراحی‌شده‌‌ای برای فیلم‌های استار وارز، کتاب‌های هری پاتر، انیمه‌ی Howl’s Moving Castle و بازی‌هایی مانند The Last of Us و فایرواچ به چشم می‌خورد. 

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده