نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

ساخت بازی Persona 6 تأیید شد

نائوتو هیرائوکا، مدیر استودیوی آتلوس در اظهارات اخیر خود ضمن تأیید ساخت بازی Persona 6، از علاقه‌ی این شرکت برای جذب نیروی جدید در تیم توسعه‌دهندگان این بازی خبر داده است.

اخیراً خبری ازطریق وبسایت رسمی Persona منتشر شده بود که به پروژه‌های زیادی که در ارتباط با این مجموعه در دست ساخت است اشاره می‌کرد. حالا به‌نظر می‌رسد که یکی از این پروژه‌ها به‌عنوان بازی جدید Persona 6 تأیید شده است؛ اثر جدیدی که استودیوی آتلوس سعی دارد ازطریق آن به چیزی فراتر از دستاوردهای قبلی این مجموعه دست پیدا کند.

درواقع خبر تأیید ساخت بازی Persona 6، ازطریق یک وبسایت استخدامی که استودیوی آتلوس ژاپن از آن استفاده می‌کند، به‌دست رسانه‌ها رسیده است. این سایت مصاحبه‌های کارمندان مختلف آتلوس را گردآوری می‌کند تا مخاطبان از این طریق بیشتر با فرهنگ حاکم بر این شرکت و همچنین پروژه‌های آینده‌ی آن‌ها مطلع شوند. در جریان یکی از این مصاحبه‌ها بوده که توسعه‌ی بازی پرسونا 6 تأیید شده است.

براساس اظهارات نائوتو هیرائوکا، مدیر استودیوی آتلوس، دیدگاه توسعه‌دهندگان این شرکت نسبت به Persona 6 به هیچ عنوان کوچک تلقی نمی‌شود و ضمناً چیزی نیست که با پرسنل فعلی آن‌ها تحقق پیدا کند. این موضوع همان انگیزه‌ای است منجر به انتشار این آگهی استخدامی برای جذب استعدادهایی شده که قادر هستند بازی مورد نظر آن‌ها را ارائه کنند. هیرائوکا در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید:

«به‌لطف حمایت گسترده‌ی طرفداران از بازی Persona 5، ما به یک احساس موفقیت دست پیدا کردیم، اما نمی‌توانیم همین‌جا متوقف شویم. زمانی‌که Persona 4 را می‌ساختیم، فشار مضاعفی روی دوش ما بود تا یک قدم فراتر از Persona 3 بگذاریم. حالا به‌دنبال ساخت قسمت ششم هستیم تا یک قدم فراتر از قسمت پنجم بگذاریم. البته عقیده داریم که کسب دستاوردی بزرگتر از Persona 5 با پرسنل فعلی استودیو میسر نخواهد شد. من می‌خواهم به کمک افراد جدیدی که به ما ملحق می‌شوند، از این مانع بزرگ عبور کنم. محیط کاری ما برای افرادی که علاقه‌مند به یک چالش خلاقانه در معرفی یک بازی به دنیای بیرون هستد، کاملاً مناسب است.»

تصویری از شخصیت بازی Persona 5

البته اینکه روند ساخت Persona 6 دقیقاً در چه مقطعی قرار داشته یا اینکه اصلاً آیا شروع شده است یا خیر، همچنان نامشخص می‌ماند. اما با تیزرهای جدیدی که توسط آتلوس منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از قسمت جدید مجموعه‌ی Persona به‌دست ما برسد.

شما چه انتظاراتی از بازی جدید Persona 6 دارید؟ اگر سابقه‌ی تجربه بازی Persona 5 و سایر قسمت‌های قبلی این مجموعه را داشتید، نظرات و انتظارات خود را از آینده‌ی این بازی JRPG با ما در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده