// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

محتویات نسخه دیلاکس بازی Kena: Bridge of Spirits

حساب کاربری توییتر بازی Kena: Bridge of Spirits به‌تازگی توییتی را منتشر کرده به جزئیات محتویات نسخه دیلاکس این بازی پرداخته است.

شاید در اوایل Kena: Bridge of Spirits آن‌چنان بازی مورد انتظاری نبود، اما هرقدر که امبر لب (Ember Lab)، سازنده بازی Kena: Bridge of Spirits، نمایش‌های بیشتری از آن را منتشر کرد، Kena: Bridge of Spirits توانست بیش‌ازپیش نظر مخاطبان بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند. تقریبا تا دو ماه دیگر بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود و حال شاهد انتظار جزئیات نسخه دیلاکس بازی هستیم.

حساب کاربری توییتر بازی Kena: Bridge of Spirits با انتشار یک توییت، محتویات نسخه دیلاکس ادیشن بازی را به‌نمایش گذاشته است. بازیکنان با خرید نسخه دیلاکس بازی Kena: Bridge of Spirits، به آلبوم دیجیتالی بازی، بازی اصلی، اسکین Golden Rot و یک عصای خاص برای کاراکتر کنا دسترسی پیدا خواهند کرد. 

محتویات نسخه دیلاکس بازی Kena: Bridge of Spirits

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه استاندارد بازی Kena: Bridge of Spirits، با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد و نسخه دیلاکس ۵۰ دلار قیمت دارد. همچنین در ادامه یکی از کاربران خواهان آماده‌سازی نسخه فیزیکی بازی شده است و تیم سازنده در پاسخ به این کاربر اعلام کرده که تمرکز اصلی آن‌ها فعلا آماده‌سازی بازی برای زمان انتشار بوده و پس از آن، به‌سراغ آماده‌سازی نسخه فیزیکی بازی خواهند رفت.

بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ دو شهریور ماه (۲۴ اوت) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده