// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹

Lost Judgment احتمالا محتوای داستانی اضافی دریافت کند

به نظر می‌رسد که استودیو بازی‌سازی Ryu Ga Gotoku و شرکت سگا می‌خواهند محتوای داستانی بیشتر را هم در قالب بسته‌های الحاقی قرارگرفته در سیزن پس به بازی Lost Judgment اضافه کنند.

با معرفی بازی Lost Judgment فهمیدیم که سری بازی Judgment به‌عنوان اسپین-آف مجموعه بازی Yakuza روی گیم‌پلی اکشن متمرکز خواهد است و بازی‌های آینده‌ی یاکوزا در سبک نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی طبقه‌بندی خواهند شد. همچین بازی Lost Judgment اولین بازی از مجموعه یاکوزا شرکت سگا است که به‌صورت همزمان در نقاط مختلف جهان عرضه می‌شود.

اکنون به نظر می‌رسد که سگا و استودیو بازی‌سازی RGG به ارائه‌ی محتواهای بیشتر برای بازی Lost Judgment بعد از عرضه‌ی آن هم فکر کرده‌اند. زیرا مطابق گزارش وب‌سایت Tojo Dojo ژاپن، سگا در توضیحات نسخه‌ی دیلاکس بازی Lost Judgment به وجود سیزن پس در آن اشاره داشته است. درحالی‌که تا به امروز هیچ‌کدام از بازی‌های اصلی و فرعی قرارگرفته در سری بازی یاکوزا، سیزن پس نداشتند. تازه مطابق شایعه نه‌تنها این سیزن پس شامل چند DLC کوچک می‌شود، بلکه یک محتوای داستانی بزرگ را هم به بازی Lost Judgment اضافه خواهد کرد. حالا باید صبر کرد و دید که آیا سگا به‌صورت رسمی سیزن پس و بسته‌های الحاقی بازی Lost Judgment را معرفی خواهد کرد یا نه.

بازی Lost Judgment در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) در دسترس گیمرهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس/ ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. مطابق آخرین اخبار بازی موجود می‌دانیم که لاست جاجمنت فعلا برای کامپیوتر عرضه نمی‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده