نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

برگزاری رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۱ به صورت آنلاین

نحوه برگزاری رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۱ اعلام شده است و برگزارکنندگان رویکرد سال گذشته را دنبال کرده‌اند.

شیوع ویروس کرونا جنبه‌های بسیار زیادی از زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داد. رویدادهای حضوری نیز از این قاعده مستثنی نبودند و در سال گذشته، بسیاری از رویدادهای حضوری سالانه اصلا برگزار نشد‌‌ه‌اند و بسیاری نیز به‌‌صورت آنلاین برگزار شده‌اند. با کشف واکسن کرونا انتظار می‌رفت رویدادهای حضوری بالاخره به شکل پیشین خود برگزار شوند. با اینکه رویدادهایی مانند کامیک‌کان سن‌دیگو با پیروی از همین رویکرد، قرار است به‌صورت حضوری برگزار شوند، اما برخی از رویدادها امسال نیز به شکل دیجیتالی برگزار می‌شوند. 

پوستر توکیو گیم شو ۲۰۲۱

رویداد Tokyo Game Show 2021 (توکیو گیم شو ۲۰۲۱) همچون سال گذشته به‌صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار خواهد شد. این رویداد چهار روزه از یوتیوب پخش خواهد شد. توکیو گیم شو ۲۰۲۱ به زبان انگلیسی هم پخش خواهد شد و از ترجمه شفاهی همزمان نیز بهره خواهد برد. این رویداد البته به‌صورت کاملا دیجیتالی برگزار نمی‌شود و اصحاب رسانه‌ها به محل برگزاری آن دعوت خواهند شد.

البته در این‌باره فعلا اطلاعات شفافی به‌دست نرسیده است، اما باتوجه‌به ماهیت توکیو گیم شو، احتمالا فقط از رسانه‌های ژاپنی دعوت به‌عمل بیاید. رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۱ از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) آغاز خواهد شد. پیش از این نیز اعلام شده بود رویداد PAX East نه به‌صورت حضوری، بلکه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و حالا برگزارکنندگان توکیو گیم‌ شو رویکرد مشابه‌ای اتخاذ کرده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده