نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱

رویداد Awesome Games Done Quick مبلغ ۲.۷ میلیون دلار را برای بنیاد مبارزه با سرطان جمع‌آوری کرد

اسپید رانرهای سراسر جهان با پایان رویداد سالانه Awesome Games Done Quick مثل سال گذشته نزدیک به ۳ میلیون دلار را برای کمک به بنیاد خیریه مبارزه با سرطان جمع آوری کردند.

رویداد یک هفته‌ای Awesome Games Done Quick یک سازمان مردمی جمع آوری کمک‌های مالی است که طی ۱۰ سال گذشته با شرکت اسپیدرانرهای بازی‌های مختلف از سرتاسر جهان به جمع آوری منابع برای اهداف خیرخواهانه خود می‌پردازد. این رویدادها به‌صورت زنده و بدون توقف استریم می‌شوند و کمک‌های مالی آن مستقیماً به حساب بنیادهای خیریه واریز می‌شود. البته درست مثل رویداد Summer Games Done در تابستان سال گذشته، این برنامه نیز به‌صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری انجام شد.

پست جدیدی که ازطریق حساب رسمی این بنیاد در توییتر منتشر شده به جمع آوری ۲.۷۵۸.۸۴۷ دلار در جریان ماراتون امسال #AGDQ2021 اشاره می‌کند. سال گذشته که جشن ۱۰ سالگی Awesome Games Done Quick هم محسوب می‌شد، کمک‌های مالی بیشتری نسبت به سال‌های قبل جمع آوری شد که در مجموع به رقم ۳.۱۳ میلیون دلار می‌رسید. اگر به گذشته و مبالغ جمع شده هم نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که در سال ۲۰۱۶، مبلغ ۱.۲ میلیون دلار، در سال ۲۰۱۷، مبلغ دو میلیون دلار و در سال ۲۰۱۸ هم مبلغ ۲.۲ میلیون دلار جمع‌آوری شده است. در متن این توییت می‌خوانیم:

«امیدواریم که تماشای همه‌ی برنامه‌ها و رانرهای امسال برای شما لذت بخش و سرگرم کننده بوده باشد؛ بدین وسیله قصد داریم از همه افرادی که در این رویداد دخیل بودند تشکر کنیم. همه افرادی که به اهدای مبالغ جمع آوری شده پرداختند و البته همه‌ی افرادی که به هر نحوی با ما همراه بودند.»

لوگو رویداد Awesome Games Done Quick

بازی‌هایی که در رویداد امسال مورد استفاده قرار گرفتند، شامل Mirror's Edge ،Ori and the Will of the Wisps ،Ecco the Dolphin ،Dishonored 2 ،Cuphead ،Silent Hill 3 و چندین بازی دیگر می‌شوند. در ادامه متن این توییت نوشته شده:

«بدین ترتیب، رویداد جذاب AGDQ2021 نیز به پایان می‌رسد. حمایت‌های شما در طول این هفته خیره کننده و امیدبخش بود و ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از همه شما تشکر کنیم. ضمناً در ادامه نیز رویداد SGDQ2021 را در پیش داریم؛ جزئیات این برنامه در آینده به اطلاع شما خواهد رسید. در این فاصله، برنامه‌های روتین Hotfix ما را در توییچ دنبال کنید.»

البته هنوز هم فرصت برای شرکت در این برنامه خیریه وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی این بنیاد، مبالغ مورد نظر خود را اهدا کنند. رویداد بعدی GDQ تابستان سال آینده برگزار خواهد شد. شما می‌توانید ازطریق وبسایت رسمی این رویداد، در جریان اخبار آن قرار بگیرید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده