// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Awesome Games Done Quick مبلغ ۳.۱۳ میلیون دلار برای بنیاد جلوگیری از سرطان جمع‌آوری کرد

با تمام شدن رویداد یک هفته‌ای Awesome Games Done Quick 2020، مشخص شده که در این رویداد بیش از سه میلیون دلار برای کمک به بنیاد جلوگیری از سرطان جمع‌آوری شده است.

هفته گذشته رویداد Awesome Games Done Quick 2020 در اورلاندو برگزار شد و دیروز هم به پایان رسید. در این رویداد یک هفته‌ای که یک رویداد خیریه هم به‌حساب می‌آید، اسپیدرانرها دور هم جمع می‌شوند و بازی‌های مورد علاقه خود را اسپیدران می‌کنند. جالب است که بدانید این رویداد، به‌صورت ۲۴ ساعته برگزار می‌شود. در ادامه هزینه جمع‌آوری شده، به مؤسسه‌های خیریه اهدا می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و تمام شدن رویداد امسال، مشخص شده است در ماراتون امسال مبلغ ۳.۱۳ میلیون دلار برای کمک به بنیاد جلوگیری از سرطان جمع‌آوری شده است. همچنین در این رویداد جشن ۱۰ سالگی Awesome Games Done Quick هم برگزار شد. یکی از نکات جالب Awesome Games Done Quick امسال این بود که شاهد کمک‌های مالی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بودیم. در AGDQ 2020، بیش از ۵۴ هزار نفر از ۸۴ کشور مختلف در برنامه خیریه این رویداد شرکت کردند.

همچنین مشخص شده است که بیش از ۲۷۵۰ نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند و در توییچ هم به دستاورد ۲۳۶ هزار بیننده به‌صورت همزمان، دست پیدا کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال یوتیوب GDQ، آمار و ارقام بازی‌های اسپیدران شده امسال را مشاهده کنند. از میان بازی‌هایی که در Awesome Games Done Quick 2020 اسپیدران شدند، می‌توان به The Binding of Issac Afterbirth+، Fallout Anthology، Terraria، Fire Emblem: Three Houses، Control و The Legend of Zelda: A Link to the Past Randomizer اشاره کرد. 

در هفت سال گذشته Games Done Quick با مؤسسه‌های خیریه مختلفی از جمله Doctors Without Borders و Prevent Cancer Foundation وارد همکاری شده است. همچنین در این بازه زمانی و به‌صورت کلی، GDQ مبلغ ۲۵ میلیون دلار را به خیریه اهدا کرده است. رویداد بعدی GDQ، در تاریخ یک تیر ماه ۹۹ (۲۱ ژوئن) برگزار می‌شود که Summer Games Done Quick 2020 نام دارد و در بلومینگتون برگزار می‌شود. در انتها اعلام شد که رویداد Awesome Games Done Quick 2021 هم در تاریخ ۱۴ دی ماه ۹۹ (سه ژانویه ۲۰۲۱) برگزار می‌شود.

اگر به گذشته و مبالغ جمع شده هم نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که در سال ۲۰۱۶، مبلغ ۱.۲ میلیون دلار، در سال ۲۰۱۷، مبلغ دو میلیون دلار و در سال ۲۰۱۸ هم مبلغ ۲.۲ میلیون دلار جمع‌آوری شده است. ازاین‌رو مبلغ جمع شده در سال جاری یک پیشرفت در سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید و امیدواریم در رویدادهای آینده، بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده