// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶

تعدادی از سازندگان سری Mass Effect در ساخت نسخه‌ی جدید این بازی حضور خواهند داشت

تعدادی از اعضای تیم سازنده‌ی سه‌گانه‌ی Mass Effect در حال کار روی نسخه‌ی جدید مس افکت هستند.

مراسم بسیار مورد انتظار The Game Awards 2020 بامداد امروز برگزار شد و در جریان آن علاوه‌بر اهدای جوایز متعدد در بخش‌های مختلف، شاهد نمایش‌های زیادی از آثار متنوعی هم بودیم. یکی از این نمایش‌ها به نسخه جدید سری مس افکت اختصاص داشت؛ اگرچه در این تریلر جزییات زیادی از بازی ارائه داده نشد و بیشتر شاهد جهان و یکی از کاراکتر‌های احتمالی مس افکت جدید بودیم.

در صفحه‌ی رسمی توییتر مدیر پروژه بازی Mass Effect یعنی مایك گمبل (Mike Gamble) به دو نفر از اعضای پیشین استودیو بایوور یعنی داستی اورمان (Dusty Everman)، طراح داستان سه‌گانه‌ی Mass Effect و Mass Effect: Andromeda و همچنین پریش لی (Parrish Ley)، کارگردان خلاقیت سه‌گانه‌ی Mass Effect، به‌عنوان کسانی كه استودیو بایوور را پیش از این ترک کرده‌ بودند اما الان مشغول به کار روی پروژه جدید Mass Effect هستند، اشاره شد.

گمبل همچنین در این‌باره بیان کرد که تعداد بیشتری از توسعه‌دهندگان سابق بایوور برای ساخت بازی جدید بازگشته‌اند و گفت:« ما شنیده‌ایم که بازی مس افکت برای شما چقدر ارزش دارد.» گمبل همچنین اشاره کرد که از بین افرادی که هنوز در این استویو مشغول به کار هستند، درک واتس (Derek Watts)، کارگردان هنری نسخه‌ی اول Mass Effect و همچنین برنون هولمز (Brenon Holmes)، برنامه‌نویس و طراح این نسخه نیز بخشی از تیم جدید هستند.

بعد از عملکرد ضعیف بازی Mass Effect: Andromeda که کمتر مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت، جدا شدن کیسی هادسون (Casey Hudson)، مدیر کل بایوور و کارگردان بازی Mass Effect آینده بازی Mass Effect می‌توانست به همراه تیم جدیدی در جهتی نامعلوم حرکت کند. اما به نظر می‌رسد گمبل سعی دارد با نشان دادن ارتباط مستقیم بین تیم‌ سازنده‌ی سه‌گانه اصلی مس افکت و بازی جدید این سری با این فرض مقابله کند.

این فرض تا حدودی با حضور Liara T'Soni از سه‌گانه‌‌ی ‌Mass Effect در تیزر تبلیغاتی بازی جدید Mass Effect تا حدودی تایید می‌شود. بایوور پیش از این اعلام کرده بود که بازی بعدی Mass Effect توسط یک تیم با تجربه ساخته خواهد شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده