// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴

بازی GreedFall برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود

حساب کاربری توییتر GreedFall اعلام کرده که این بازی با محتویات بیشتر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

در میان بازی‌های نقش‌آفرینی غربی در نسل هشتم، GreedFall شاید عملکردی در حد بهترین‌های این سبک نداشت، اما توانست یک تجربه نسبتا خوب را ارائه دهد. همچنین در ماه اوت بود که استودیو اسپایدرز (Spiders)، سازنده گریدفال، اعلام کرد که این بازی بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

این در حالی است که هم‌اکنون در نسل نهم بازی‌های ویدیویی به‌سر می‌بریم و حساب کاربری توییتی GreedFall با انتشار یک توییت ضمن تشکر مجدد از کاربران برای فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای بازی، اعلام کرده که گریدفال برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 هم عرضه می‌شود. همچنین در ادامه اعلام شده که محتویات جدیدی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. 

عرضه‌ی GreedFall با محتوای جدید مورد خوبی به حساب می‌آید، زیرا تیم سازنده درگذشته برای آن برنامه‌ای نداشت. ازطرفی، هنوز اطلاعاتی از این محتوا و تاریخ انتشار نسخه نسل نهمی بازی منتشر نشده است. ازاین‌رو باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده استودیو اسپایدرز چه محتویاتی را برای کاربران درنظر گرفته است.

دراین‌میان اشاره کنم که استودیو اسپایدرز هم‌اکنون در حال توسعه بازی Steelrising برای کنسول‌های نسل نهم و پی سی است. دراینجا شاهد یک روایت متفاوت از نبرد فرانسه هستیم. جایی‌که لویی شانزدهم ارتشی از ربات‌ها را به نبرد با ماری انتونیت فرستاده و شما در نقش ایجیز، ربات ملکه، وظیفه دارید تا آ‌ن‌ها را از بین ببرید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده