// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار Yakuza: Like a Dragon برای پلی استیشن 5 اعلام شد

درکنار اعلام تاریخ انتشار Yakuza: Like A Dragon برای PS5، مشخص شد که تاریخ عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها هم همزمان با عرضه جهانی ایکس‌باکس سری ایکس در ۲۰ نوامبر خواهد بود.

در گذشته، اعلام شده بود که نسخه نسل بعد بازی Yakuza: Like A Dragon برای ایکس‌باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود و در ادامه برای کاربران پلی استیشن 5 هم در دسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال سگا اعلام نکرده بود که چه زمانی، این اتفاق رخ می‌دهد.

این در حالی است که امروز به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Yakuza: Like A Dragon در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ (۲ مارس ۲۰۲۱) برای PS5 هم عرضه می‌شود. همچنین مشخص شد که عرضه جهانی بازی برای سایر پلتفرم‌ها هم تغییر پیدا کرده است. ازاین‌رو Yakuza: Like A Dragon در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر)، همزمان با عرضه جهانی ایکس‌باکس سری ایکس | اس، در اختیار کاربران کنسول نسل نهمی مایکروسافت و همچنین کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد.

دراین‌میان سونی اعلام کرده که خریداران نسخه نسل هشتمی بازی روی PS4، می‌توانند نسخه نسل بعد را در قالب یک ارتقا به رایگان کسب کنند. در راستای نسخه نسل بعد مایکروسافت هم، به‌واسطه‌ی ویژگی Xbox Smart Delivery، بازیکنان ایکس‌باکس وان به‌صورت خودکار نسخه ایکس‌باکس سری ایکس | اس را دریافت خواهند کرد. همچنین بازی روی پلتفرم‌های مایکروسافت از ویژگی Cross-Save پشتیبانی می‌کند. به‌عبارتی کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند پیشرفت و فایل‌های ذخیره‌ای خود را از کنسول خود به سری ایکس | اس منتقل کنند.

برخلاف نسخه‌های پیشین Yakuza: Like A Dragon، هشتمین نسخه از مجموعه یاکوزا به‌سراغ نبردهای نوبتی رفته است و باید ببینیم که چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. این بازی هم‌اکنون برای کاربران ژاپنی عرضه شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده