نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳

Warzone از سیستم مترو به عنوان قابلیت Fast-Travel استفاده خواهد کرد

بازیکنان Call of Duty: Warzone بعد از انتشار محتوای آپدیت فصل ششم Call of Duty: Modern Warfare می‌توانند با استفاده از شبکه مترو شهری در نقاط مختلف نقشه به‌صورت Fast-Travel جابه‌جا شوند.

محتوای فصل ۶ بازی Call of Duty: Modern Warfare شامل شبکه مترو در نقشه حالت بتل رویال Warzone خواهد بود. سیستم قطارشهری وارزون، که با نام ساده‌ی The Metro معرفی شده، امکان جابه‌جایی سریع بین نقاط مختلف نقشه بازی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

برای این منظور، باید ابتدا خود را به یکی از ایستگاه‌های تعیین شده رسانده و بعد از پایین رفتن از پله‌ها و عبور از گیت‌ها، از قطارهای شهری برای انتقال سریع به نقطه مورد نظر استفاده کنید. مطابق انتظار، در هر ایستگاه دو مسیر مخالف وجود دارد که می‌توان از هریک براساس نیاز استفاده کرد. ضمناً یک سری اتاقک‌های کوچک با یک نردبان نیز در نقاط مختلف مسیر مترو وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای فرار و بازگشت به سطح استفاده کرد. برای سوار شدن به قطارهای عبوری نیز باید خود را به پلتفرم اصلی رسانده و منتظر رسیدن آن بمانید. در ادامه می‌توانید نقشه کامل مسیر مترو در بازی Call of Duty: Warzone را مشاهده کنید:

نقشه متروی بازی Call of Duty: Warzone

لینک تصویر باکیفیت بالاتر

نکته‌ی جالب توجه این است که در صورت ایجاد درگیری در فضای داخلی مترو، قطار حرکت نخواهد کرد. بنابراین مترو به اتاق امن بازی وارزون تبدیل می‌شود. البته اگر وارد مسیر حرکت مترو شوید، در لحظه کشته خواهید شد و امکان احیا یا استفاده از لوت‌های به جا مانده برای هم‌تیمی‌ها وجود نخواهد داشت.

اضافه شدن سیستم مترو، تغییر جالبی در دنیای بازی Call of Duty: Warzone به نظر می‌رسد. این قابلیت می‌تواند استایل بازی بازیکنان را تغییر داده و زمینه استفاده از ترفندهای جدید را فراهم کند. ضمن اینکه می‌توان از آن به‌عنوان یک وسیله‌ی کاربردی برای خروج فوری از یک وضعیت نامساعد استفاده کرد.

نمایی از مسیر حرکت مترو در بازی Call of Duty: Warzone

علاوه‌بر این، مترو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مناطق نزدیک و فشرده‌تری به درگیری و مبارزه بپردازند. Wesley Yin-Poole از نشریه یوروگیمر به نکته‌ی جالبی در این خصوص اشاره کرده و می‌گوید: «شاید شات‌گان‌ها بالاخره بعد از اضافه شدن این قابلیت در وارزون کاربرد داشته باشند.» درواقع اگر حلقه‌ی محدود کننده محدوده بازی روی یک ایستگاه مترو به پایان برسد، می‌تواند شات‌گان‌ها را به کاربردی‌ترین سلاح بازی در مبارزات نزدیک تبدیل کند.

در سایر اخبار جدیدی که در ارتباط با بازی‌های کال آف دیوتی منتشر شده، خبر آغاز فاز بتا یا مرحله آزمایشی COD: Black Ops Cold War جدیدترین بازی این مجموعه را داشتیم. براین اساس از تاریخ ۱۹ مهر ماه تا ۲۱ مهر ماه تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه‌ی بتا هستند. همچنین از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه هم تمامی کاربران پلتفرم‌های مختلف می‌توانند به‌صورت عمومی بتای بلک آپس کلد وار را تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده