نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

استودیوی Red Hook درباره میزان پیشرفت روند ساخت Darkest Dungeon II توضیح می‌دهد

Red Hook Studios درباره توسعه‌ و رشد تیم سازندگان و زمان اعلام اطلاعات بیشتر درباره بازی مورد انتظار Darkest Dungeon II توضیحاتی را ارائه کرده است.

اگر آخرین باری که اخبار جدیدی در رابطه با بازی Darkest Dungeon II منتشر شد را به‌خاطر ندارید، کاملاً طبیعی خواهد بود؛ چرا که استودیوی رد هوک (Red Hook) از زمان رونمایی از این بازی، مدت‌هاست که هیچگونه خبر جدیدی را درباره نحوه پیشرفت روند توسعه‌ی آن منتشر نکرده است. اما بالاخره تیم سازنده این پروژه سکوت خود را شکسته و اطلاعات جدید و مختصری را درباره شرایط فعلی این پروژه با علاقه‌مندان در میان گذاشته است.

پست جدیدی که از طریق اکانت توییتر Darkest Dungeon منتشر شده، حاوی پیام استودیوی Red Hook در خصوص وضعیت بازی Darkest Dungeon 2 بوده و ضمن اشاره به زمان زیادی که از انتشار آخرین اطلاعات رسمی در خصوص این بازی می‌گذرد، از توسعه و گسترش تیم توسعه دهندگان آن خبر می‌دهد. ظاهراً این استودیو در طول سال گذشته‌ی میلادی، تیم مسئول توسعه‌ی این بازی را گسترش داده تا از این طریق به تسریع روند ساخت دنباله Darkest Dungeon کمک کند. در متن این پیام می‌خوانیم:

ما در طول سال گذشته نسبت به وضعیت روند توسعه Darkest Dungeon II سکوت کرده بودیم اما باید اطمینان داشته باشید که تیم توسعه‌دهندگان این بازی به سختی مشغول انجام وظایف خود بوده و پروژه ساخت Darkest Dungeon 2 به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

ادامه‌ی این پیام به زمان انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی اطمینان اشاره داشته و وعده می‌دهد که «زمانی‌ که شرایط مناسب فراهم شده باشد» جزئیات بیشتری را در خصوص این بازی منتشر خواهیم کرد.

Darkest Dungeon II

تا زمان ثبت این خبر، اطلاعات کمی در خصوص بازی Darkest Dungeon II به‌دست ما رسیده است. استودیوی Red Hook قبلاً اشاره کرده بود که این بازی تفاوت‌های زیادی با قسمت اول این مجموعه خواهد داشت اما باتوجه به این که هنوز تصاویر یا اطلاعاتی از گیم‌پلی این بازی منتشر نشده، دقیقاً نمی‌دانیم که این تغییر در کدامیک از جوانب بازی اعمال شده است. بر اساس اظهارات قبلی این استودیو، کلیات سیستم مبارزات قسمت اول این بازی در Darkest Dungeon II نیز مورد استفاده گرفته اما تا حدودی مورد تغییر و تحول قرار خواهد گرفت.

درحال حاضر تمامی اطلاعاتی که در خصوص Darkest Dungeon II در اختیار داریم، این است که این بازی برای پلتفرم پی سی منتشر می‌شود و قبل از عرضه رسمی امکان دسترسی کاربران به نسخه Early Access آن فراهم خواهد شد. استودیوی رد هوک در صورت تصمیم در خصوص انتشار این بازی در سایر پلتفرم‌ها، اخبار مربوطه را اطلاع رسانی خواهد کرد. فعلاً تنها کاری که از دست علاقه‌مندان به این مجموعه‌ی استراتژیک برمی‌آید، انتظار برای انتشار اخبار تکمیلی است. شما می‌توانید در ادامه به تیزر معرفی قسمت دوم Darkest Dungeon نیز نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده