نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

اولین تصویر از نسخه پی سی بازی Detroit: Become Human منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، دیوید کیج، موسس و کارگردان استودیوی کوانتیک دریم، اولین تصویر از نسخه پی سی بازی Detroit: Become Human را که نشانگر شخصیت کانر است منتشر کرد.

پس از انتشار بازی‌های موفق و نوآورانه‌ای چون Heavy Rain و Beyond: Two Souls، استودیوی فرانسوی Quantic Dream سال گذشته جدیدترین ساخته خود را روانه بازار کرد. بازی Detroit: Become Human با بهره‌گیری از مکانیزم‌های آشنا آثار گذشته و دست گذاشتن روی موضوع هوش مصنوعی و اندرویدها و کشمکش‌های آنها با انسان‌های عادی، عرضه شد. بازی پس از انتشار نظرات ضدونقیض زیادی را دریافت کرد تا جایی که بسیاری آن را کامل‌ترین اثر دیوید کیج می‌دانستند و بسیاری نیز از روند نزولی بازی‌های ساخته شده این کارگردان ابراز نگرانی می‌کردند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بازی Detroit: Become Human با تمام این اوصاف توانست از نظر مالی برای تیم سازنده سودآور باشد و بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته باشد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کیج پس از اینکه چند ماه پیش رسما تایید کرد که سه ساخته اخیر او به‌زودی به‌صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران پی سی نیز منتشر می‌شوند، بالاخره تصویری از نسخه پی سی بازی Detroit: Become Human را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

بازی Detroit: Become Human

اولین تصویر منتشر شده از نسخه کامپیوتر بازی Detroit: Become Human، شخصیت کانر را به‌تصویر می‌کشد. همان‌طور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، صورت و موهای کانر با جزییات زیادی طراحی شده است که همین امر از عرضه یک نسخه باکیفیت از بازی خبر می‌دهد. طبق گفته کیج، روند ساخت بازی در مراحل پایانی قرار دارد و به‌زودی معرفی رسمی آن صورت می‌گیرد.

بازی Detroit: Become Human در حال حاضر برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. به‌نظر می‌رسد تا چند روز آینده باید منتظر انتشار خبرهای تکمیلی از نسخه پی سی بازی باشیم.

اگر شما هم بازی Detroit: Become Human را تجربه کرده‌اید، به‌نظر شما این بازی در مقایسه با آثار قبلی دیوید کیج چه تغییراتی را شامل شده است و آیا می‌توان ادعا کرد که بهترین و کامل‌ترین پروژه این کارگردان و تیم سازنده بازی Detroit است یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده