// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تیم های برتر مسابقات LEC Summer بازی League of Legends؛ هفته اول

تیم‌های Fnatic و G2 Esports صدرنشینان اولین هفته رقابت‌های مسابقات LEC Summer 2019 بازی League of Legends شدند.

اولین هفته رقابت‌های مسابقات LEC Summer 2019 بازی League of Legends  با صدرنشینی تیم‌های Fnatic و G2 Esports به پایان رسید. نماینده باشگاه فوتبال شالکه ۰۴ نیز بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم Excel Esports و واگذار کردن بازی دوم خود در مقابل تیم SK Gaming در جایگاه سوم رنکینگ هفته اول رقابت‌های قرار گرفت.

رنکینگ تیم‌ها پس از رقابت‌های هفته اول

جایگاهتیمبردباخت
۱Fnatic۲۰
۲G2 Esports۲۰
۳FC Schalke 04 Esports۱۱
۴Misfits Gaming۱۱
۵Origen۱۱
۶Rogue۱۱
۷SK Gaming۱۱
۸Splyce۱۱
۹Excel Esports۰۲
۱۰Team Vitality۰۲

مسابقات LEC Summer 2019 از فرمتی مشابه مانند سری مسابقات LCK Summer و LCS Summer پیروی می‌کند که شامل دو مرحله خواهد بود. در مرحله اول تمامی تیم‌ها بایستی به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کنند که درنهایت هر تیم هجده بازی را در پایان این مرحله انجام خواهد داد. شش تیم برتر مرحله گروهی به مرحله دوم که به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. تیم‌ قهرمان رویداد به‌صورت مستقیم به مرحله گروهی جام‌جهانی بازی League of Legends صعود می‌کند و تیم‌های دوم تا ششم بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط‌به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند.

دانلود از آپارات

تیم‌های منطقه اروپا بایستی به مدت نه هفته با یکدیگر به رقابت بپردازند. در هر هفته هشت بازی برگزار می‌شود که چهار بازی در روز جمعه و چهار بازی دیگر در روز شنبه هر هفته پیگیری می‌شود. بازی‌های روز جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ و در روزهای شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شوند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های هفته دوم مسابقات LEC Summer 2019 که از روز ۲۴ خرداد شروع می‌شود، می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده