// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

بسته الحاقی The Forge بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider، با نام The Forge در تاریخ ۲۲ آبان ماه عرضه می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)،‌ ناشر بازی Shadow of the Tomb Raider، اولین بسته الحاقی این بازی را معرفی کرد. The Forge نام اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider است که در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

The Forge برای دارندگان سیزن‌پس بازی Shadow of the Tomb Raider رایگان خواهد بود. مابقی بازیکنان باید آن را با قیمت ۴.۹۹ دلار به صورت جداگانه تهیه کنند یا سیزن‌پس بازی Shadow of the Tomb Raider را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. در توضیحات بسته الحاقی The Forge آمده است:

در بسته الحاقی The Forge، لارا کرافت وارد محیطی آتش فشانی به نام Forge of the Fallen Gods می‌شود تا پرده از راز Kuwaq Yaku بردارد. لارا در جریان ماجراجویی‌اش اطلاعاتی از میراث باستانی یک دوست را به دست خواهد آورد و با خطری جدی روبه‌رو می‌شود. همچنین بسته الحاقی The Forge چالش‌های مقبره جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد که به صورت تک‌نفره و مشارکتی انجام می‌شوند. اشخاصی که تمامی چالش‌های مقبره را کامل کنند، مهارت Grenadier، لباس Brocken و اسلحه Umbrage 3-80 را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

به عبارتی The Forge، اولین بسته الحاقی از هفت DLC است که برای بازی Shadow of the Tomb Raider در نظر گرفته شده است و جدا از محتویات داستانی، چالش‌های مقبره جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانند به صورت مشارکتی یا تک‌نفره آن‌ها را انجام بدهند. از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی می‌توان به پاداش‌های مختلف و حالت Score Attack و Time Attack اشاره کرد.

بازی Shadow of the Tomb Raider توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده