نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

سازندگان Cyberpunk 2077 از دلایل نمایش گیم پلی بازی می‌گویند

به نقل از سازندگان بازی سایبرپانک 2077، درخواست‌های فراوان علاقه‌مندان از دلایل اصلی انتشار ویدیو پنجاه دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی بوده است.

بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین اثر استودیو سی دی پراجکت رد، از E3 2018 تا رویداد گیمزکام، از موضوعات اصلی بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های منتقدان و کاربران بوده و نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که این بازی در دو رویداد مذکور به طور ویژه برای اصحاب رسانه داشته است، شوق کاربران برای دیدن روند بازی را خیلی بالا برده بود. در نهایت یک نمایش پنجاه دقیقه‌ای از گیم‌‌پلی بازی در صفحه‌ی توییچ استودیو CD Project RED منتشر شد و هواداران بالاخره و بعد از سال‌ها انتظار توانستند روند بازی را ببینند و با مکانیک‌های آن آشنا شوند.

وب‌سایت IGN پیش از نمایش گیم‌پلی بازی، با چند نفر از اعضای استودیو سازنده‌ی بازی یک مصاحبه را ترتیب داد و آن‌ها از دلایل استودیو برای انتشار ویدیو گیم‌پلی بازی گفتند:

ابتدا پاتریک مایلز، طراح کوئست‌های بازی، صحبت را شروع کرد و گفت:

اینکه گیم‌پلی بازی را به صورت عمومی منتشر کنیم کمی برای‌مان سخت بود اما در نهایت ما این کار را انجام دادیم. بازی هنوز و عمیقا در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و هر آنچه که در این ویدیو دیدیم ممکن است دستخوش تغییرات شود.

پس از مایلز، مایلز توست، طراح مراحل استودیو CD Projekt RED پیرامون تغییرات احتمالی بازی نظرش را مطرح کرد:

حس می‌کنیم وقتی چیزی را به صورت عمومی نشان می‌دهیم، چه گیم‌پلی چه کوئست‌ها چه گرافیک، از نظر مردم این چیزی است که قرار است در نسخه‌ی نهایی هم دیده شود ولی تمامی این موارد ممکن است تغییر کنند. اگر ساخت بازی را مثل یک پازل در نظر بگیریم، در مراحل پایانی اگر قطعات پازل را کنار یکدیگر بگذاریم هرچقدر هم که ظاهرشان با یکدیگر متناسب باشد، ممکن است خروجی خوبی نداشته باشد و راضی‌کننده نباشد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده