نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

قابلیت کراس پلتفرم به بازی Rocket League اضافه می‌شود

استودیو سایانیکس به تازگی اعلام کرد که از ماه سپتامبر، قابلیت کراس پلتفرم به بازی راکت لیگ اضافه خواهد شد.

مدتی پیش استودیو Psyonix، سازندگان بازی محبوب Rocket League، قابلیت کراس پلتفرم یا بازی کاربران پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر را به این بازی اضافه کرده بود؛ حالا امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که این استودیو، قرار است قابلیت مذکور را از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) و به صورت دائمی، به بازی اضافه کند.

با توجه به پستی که در بلاگ رسمی استودیو Psyonix منتشر شده، این حالت RocketID نام دارد و قرار بود همین ماه منتشر شود اما مشکلاتی که وجود داشته، انتشارش را به ماه آینده موکول کرده است. با توجه به سیاست‌های کمپانی سونی، این بازی هم مثل بازی فورتنایت به دارندگان پلی استیشن 4 اجازه نخواهد داد که با بازیکنان ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی را تجربه کنند.

این خبر بدون شک برای هواداران بازی راکت لیگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بازیکنان قبلا و آن هم به مدتی محدود، می‌توانستند در Matchهای خصوصی از قابلیت کراس پلتفرم استفاده کنند. در ادامه‌ی مطلبی که در بلاگ Psyonix منتشر شده، سازندگان به آپدیت بزرگی که این ماه قرار است برای بازی منتشر شود اشاره کرده‌اند و از اضافه شدن سیستم Rocket Pass progression به بازی یک هفته بعد از انتشار آپدیت خبر داده‌اند.

بازی راکت لیگ را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده