// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

آیتم رایگان بازی PUBG به مناسبت سالگرد یک سالگی این بازی

استودیو پابجی کورپ به مناسبت یک سالگی PlayerUnknown's Battlegrounds، پوسته رایگان جدیدی را برای اسلحه‌های بازی منتشر کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp)، سازنده بازی PUBG، آپدیت جدیدی را به مناسبت یک سالگی این بازی (با در نظر گرفتن عرضه زودهنگام PlayerUnknown's Battlegrounds) منتشر کرده که در جریان آن، یک پوسته رایگان اسلحه در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این بروزرسانی فقط برای کاربران کامپیوتر منتشر شده است.

پوسته رایگان اسلحه بازی PUBG

از امروز تا قبل از هفته اول ماه می، کاربرانی که وارد بازی PUBG روی PC خود شوند، پوسته مخصوص سالگرد یک سالگی این بازی را برای اسلحه SCAR-L دریافت خواهند کرد. این پوسته دارای رنگ زرد چشم نوازی است و همچنین روی اسلحه شاهد عبارت «Winner winner chicken dinner» هستیم. به مناسبت این رویداد توسعه دهنده بازی در انجمن استیم نوشته است:

در سال گذشته اتفاقات زیادی در دنیای بازی PUBG رخ داد. در تاریخ سه فروردین ۹۶ (۲۳ مارس ۲۰۱۷) بود که بازی PUBG به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران کامپیوتر عرضه شد و خیلی از شما کاربران به سراغ بهترین تجربه سبک Battle Royale رفتید. در جریان مسیری که پیمودیم، از یک بازی که کمتر شخصی آن را می‌شناخت، به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های صنعت گیم تبدیل شدیم.

پوسته‌های اسلحه، جدیدترین محتویات اضافه شده به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هستند و از طریق دو جعبه لوت Triumph و Raider می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده