// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

دلایل عرضه نشدن بازی A Way Out روی نینتندو سوییچ

استودیو Hazelight در جدیدترین گفت‌وگوی خود از دلایل عرضه نشدن A Way Out روی نینتندو سوییچ سخن گفته است.

از آنجایی که بازی A Way Out یک اثر مشارکتی است، تجربه آن روی نینتندو سوییچ شدیدا جذاب به‌نظر می‌رسد و کاربران انتظار داشتند که در آینده شاهد عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ باشند، اما در گفت‌وگوی جدید استودیو Hazelight، سازنده بازی A Way Out، مشخص شد که به‌خاطر وجود یک سری مشکلات، نسخه نینتندو سوییچ این بازی عرضه نخواهد شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان سوال و جواب Reddit AMA از تیم سازنده بازی A Way Out، پرسیده شد که چرا این بازی در کنار سایر پلتفرم‌ها در تاریخ سه فروردین‌ماه (۲۳ مارس) برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود و لوکاس د ریز، برنامه‌نویس بازی A Way Out، در جواب اعلام کرد که اولین مشکل، بازه زمانی عرضه نینتندو سوییچ بود که دیگر برای انتخاب این کنسول به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های عرضه بازی، دیر شده بود.

طبق صحبت‌های لوکاس د ریز دومین مشکل، برمی‌گشت به ساختار تجربه بازی در حالت دونفره و آن هم زمانی که می‌خواهید از یک جوی‌کان استفاده کنید. نوع کنترل شخصیت و دوربین بازی به شکلی است که با یک جوی‌کان نمی‌توان این کار را انجام داد و لوکاس اعلام کرده که خرید یک کنترلر پرو تنها برای تجربه A Way Out، یک اشکال به‌حساب می‌آید. او گفت:

ما واقعا از کنسول نینتندو سوییچ خوش‌مان می‌آید و هوادارش هستیم، اما یک سری فاکتور باعث شد که این بازی روی نینتندو سوییچ عرضه نشود. از نظر عرضه، [کنسول] در بازه زمانی نامناسبی نسبت به مراحل تولید بازی عرضه شد و ما سخت در تلاش بودیم تا بازی A Way Out را با بهترین کیفیت ممکن که می‌توانیم، توسعه دهیم.

از آن‌جایی که هر بازیکن کنترل دوربین مخصوص به خودش را دارد، برای تجربه بازی در حالت مشارکتی مجبور می‌شدید یک کنترلر پرو خریداری کنید که این مورد با کانسپت نینتندو سوییچ همخوانی نداشت و کمی ناعادلانه بود. برای اینکه بازیکنان بتوانند با یک جوی‌کان بازی کنند، باید یک سیستم تغییر خودکار دوربین را تعبیه می‌کردیم.

بازی A Way Out در تاریخ سه فروردین‌ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده