// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴

دو بازی دیگر برای ماشین واقعیت مجازی VR Sense معرفی شد

کمپانی Koei Tecmo بازی Attack on Titan را به همراه بازی دیگری برای دستگاه واقعیت مجازی خود یعنی آرکید VR Sense معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) در جریان کنفرانسی در ژاپن از برنامه آینده خود برای VR Sense سخن گفت. VR Sense یک دستگاه آرکید واقعیت مجازی است که بر پایه پلی‌ استیشن VR طراحی شده است.

ماشین واقعیت مجازی VR Sense در تاریخ ۳۰ آذرماه (۲۱ دسامبر) در قالب دو مدل یعنی Sparkling Silver و Sparkling Blue در ژاپن عرضه می‌شود. هر یک از مدل‌ها شامل ۳ بازی از ۶ بازی معرفی‌شده می‌شوند که در آرکید یاد شده تعبیه شده است.

نسخه Sparkling Blue این دستگاه شامل بازی Super Sengoku Coaster، بازی 3Majesty x X.IP. Dream*Live و بازی Horror Sense می‌شود. در آن سو در نسخه Sparkling Silver آن نیز آثاری همچون بازی Super Sengoku Musou و GI Jockey Sense دیده می‌شود.

قابل توجه است که دو پروژه جدید نیز برای این آرکید در نظر گرفته شده است که یکی بازی Attack on Titan و دیگری بازی Samuari Warriors است. گفتنی است که Super Sengoku Coaster در واقع یک بازی مشابه Samurai Warriors است که در قالب یک رولر‌کوستر واقعیت مجازی طراحی شده است.

vr sense

هنوز تاریخ انتشاری برای دو بازی یاد شده مشخص نشده است. البته این موضوع جالب به نظر می‌رسد؛ چرا که زمانی که دستگاه‌های یاد شده در تابستان گذشته معرفی شدند، کمپانی کوئی تکمو اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های پلی‌استیشن VR را برای این دستگاه پورت کند. از آنجا که آرکید یاد شده به پلی‌ استیشن 4 پرو و پلی‌استیشن VR مجهز شده است، این امر کار دشواری به نظر نمی‌رسد.

موضوعی که این دستگاه‌ را از پلی‌استیشن VR متمایز می‌کند، ویژگی‌هایی است که این محصول برای کاربران مهیا می‌کند؛ ویژگی‌هایی همچون صندلی متحرک و سیستم «گرد‌ و غبار» که قرار است حس جدیدی را به کاربران ارائه دهد و همین‌طور سیستم گرمایش و سرمایش که می‌تواند حس محیط‌های مه‌آلود، بارانی و حتی رطوبت را به کاربران القا کند. همینطور سیستمی در این آرکید تعبیه شده است که حس خزیدن حشرات روی بدن انسان را برای کاربران شبیه‌سازی می‌کند.

همینطور در این کنفرانس کو شیبوساوا، تهیه‌کننده ارشد، اعلام کرد که قرار است ماشین واقعیت مجازی VR Sense به جز آسیا و ژاپن، در نقاط دیگر نیز عرضه شود.

attack on titan

نظرات خود را در مورد دستگاه واقعیت مجازی VR Sense و ویژگی‌هایش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده